Selasa, Oktober 11, 2011


Ya!!! Nampak gayanya puak - puak Pakatan Pembangkang tu dah semakin terdesak. Berikut adalah satu mesej yang Semut terima dari seorang rakan di Alam Maya ini.

Saya baru dapat info dari seseorang (budak risikan yg sy hantar ke PKR).. diorang sedang memulakan rancangan baru... 
Modus Operandi: Create sebuah akaun fb seperti seorang pejuang UMNO tetapi bersikap racism terhadap kaum lain seperti cina dan india...
Cara-cara: Mengeluarkan komen2 berbaur perkauman terhadap kaum lain seperti pergi mampus dgn cina atau pundek punya keling
Motif: Untuk menunjukkan yang org2 UMNO adalah parti melayu racist yang hanya menyokong melayu sahaja...
Fuh!!! Sampai macam tu tahap diorang terpaksa buat untuk menjatuhkan imej dan kredibiliti UMNO ye. Padahal diorang sendiri dah terang - terang rasis.

Kalau dulu, diorang la yang paling berkuasa sekali dalam alam maya ni. Dah terpaksa keluar dengan taktik macam ni, nampak sangat sokongan diorang pun dah semakin luntur.

Apa lagi alasan diorang nak bagi selepas ni ye? Nak kata semua ni hanya konspirasi UMNO dan pihak Kerajaan? Nak kata yang UMNO saja buat benda - benda ni?

Rasanya, itu je alasan yang diorang dapat bagi. Lagi pun kita bukan tak kenal dengan diorang ni. Kerja diorang pun menipu rakyat je. 

Jadi tak mustahil benda - benda macam ni pun diorang sanggup buat demi untuk survival Politik diorang. Maklum la, Penipu Rakyat. Apa lagi yang diorang mampu buat!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Mereka buatlah apa pun, dipenghujung ayat UMNO/BN juga yang salah... sekali dua bolehlah tipu orang kalau dah berkali2 siapa nak percaya...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping