Rabu, November 30, 2011


Korang cuba fikir betul - betul sebelum korang buat apa - apa dakwaan mengenai apa yang didedahkan oleh Si Ketua Penipu ni.

Bodoh sangat ke UMNO nak edarkan buku seumpama ini dalam Perhimpunan Agung diorang yang kini sedang hangat berlansung di PWTC?

Apa, Si Ketua Penipu tu ingat orang UMNO ni semua tak de otak ke macam dia? Kalau macam dia lain la. Otak pun letak kat Kepala Lutut. Itu pasal la dia suka buat benda yang bukan - bukan!!!
Selama ini Umno didakwa telah menggunakan taktik kejam untuk menipu, menyebarkan fitnah dan menanam perasaan takut di kalangan orang Melayu serta menggunakan ugutan.
Ia dikatakan sengaja dibuat dengan tujuan untuk mengaburkan mata rakyat daripada skandal-skandal kewangan dan rasuah yang telah mengakibatkan kehilangan beratus-ratus bilion ringgit.

Sebagai bukti menyokong dakwaan tersebut, Anwar Ibrahim mendedahkan Buku Panduan Pilihanraya Umum yang ‘Sulit’, kononnya telah dikeluarkan oleh Umno secara rasminya kepada jentera pilihanraya mereka.

Dalam kandungan buku tersebut, diberikan arahan rasmi supaya menyebarkan fitnah seberapa banyak yang boleh untuk menyakinkan pengundi terutamanya orang-orang Melayu.
Pendedahan ini dibuat semasa Kongres Tahunan Keadilan baru-baru ini, sewaktu Anwar Ibrahim menyampaikan ucapannya.

Anwar menjelaskan, menyatakan buku panduan tersebut telah diterima dari seorang ahli Umno yang menyokong Keadilan.

Ahli Umno tersebut menyatakan ramai lagi ahli Umno yang sudah muak dan benci dengan Umno, tetapi terpaksa menunjukkan sokongan atas sebab-sebab tertentu.

Menurut Anwar Ibrahim lagi, buat sekarang ini buku panduan tersebut telah diserahkan kepada YB Azmin Ali untuk tindakan selanjutnya. - UtaraNews

5 ulasan:

  1. Sapa yang percaya tu memang sama bangang la ngan si Anwar!! Tapi ye lah kan.... bebudak PKR.... kalau depa cerdik, dah lama dah depa kuar PKR.

    BalasPadam
  2. heeleh

    perang psikology mencederakan diri sendiri untuk mendapat simpati orang merupakan taktik murahan golongan gay merengek kepada pasangan jantannya agar tidak berselingkuh dengan jantan lain.

    Auta dan dusta akan dijawab dengan fakta dan data...siap ko terduduk nanti!!!

    BalasPadam
  3. Anwar kata orang fitnah dia...; padahal orang dah tunjuk/letak/kemuka pelbagai bukti sahih.. secara saksi dengan mata, secara saintifik, secara lafaz sumpah...

    Anwar & the gang amat banyak menuduh orang... Altantuya, belian kapal selam, rasuah sana-sini... tapi setakat cakap jer..

    Real manusia ker ni..?

    BalasPadam
  4. anwar kata, ludah muka dia kalau dia tak mampu tawan putrajaya. samada dia tawan atau tak tawan, rakyat yang mau berfikir dah lama ludah mukanya

    BalasPadam
  5. Seperti kata YB Zul Kulim/Bandar,lembu yang suka melembukan lembu-lembu yang memang suka di lembukan....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping