Rabu, November 30, 2011


Kesian. Hanya itu sahaja yang mampu Semut ucapkan tatkala membuat liputan didalam Dewan Merdeka malam tadi.

Buat sesiapa yang tak ambik tau apa yang berlaku, malam tadi telah berlansungnya Majlis Perasmian Perhimpunan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO di PWTC, Kuala Lumpur.


Perasmian tersebut telah dilaksanakan oleh YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Presiden UMNO Malaysia yang dihadiri oleh Ketua Pemuda, Wanita dan Puteri serta para perwakilan.

Yang Semut kesian bukan dengan para perwakilan yang datang. Nak kesian kat diorang pun, tak de makna. Dewan sesak gila sampai tak kerusi nak duduk.


Semut cuma kesiankan puak - puak Pakatan Pembangkang haramjadah tu yang dah tentu tengah menyorok dalam tempurung masing - masing.

Diorang dah tentu tengah terkencing dalam seluar bila tengok kehadiran para perwakilan yang cukup memberansang dari sidang perwakilan hari ini.

Nak harapkan diorang kumpul penyokong sebegini punya ramai? Jangan harap la. Kalau setakat kupul nak memperbodohkan rakyat, boleh la bagi kat diorang. Lagi pun, itu je yang diorang mampu buat pun!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping