Selasa, November 29, 2011


Hari tu, dengar kata Si Nurul Izzah ni dah masuk Hospital sebab diserang penyakit. Penyakit apa yang dia hidapi, tak tau la pulak. Itu kena tanya dia sendiri.

Tapi apa yang pasti Si Nurul Izzah ni memang ada penyakit kronik iaitu Sakit Otak dan Sakit Jiwa. Nak pulak bila bercerita pasal Kedai Rakyat 1Malaysia.

Dia memang alergik sangat bila dengar cerita pasal KR1M ni. Kalau dia dengar, mau penyakit dia tu kembali menyerang diri dia.

Jadi, tak heran la kalau dia bertambah sakit bila Datuk Ismail Sabri keluarkan kenyataan seperti dibawah ni.
KUALA LUMPUR 29 Nov. — Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) menjelaskan sos perasa tiram yang ditarik balik dari Kedai 1 Malaysia (KR1M) ekoran melanggar Akta Peraturan-peraturan Makanan 1985 adalah gimik pembangkang semata-mata dan ianya tidak benar.
Sebaliknya, Menterinya, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, ia adalah ekoran masalah penglabelan dan bukan seperti yang didakwa oleh Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua.
Menurutnya, sos tersebut seharusnya dilabel dengan sos perasa tiram dan bukannya sos tiram kerana bahan bahan yang digunakan adalah dari ekstrak tiram. - Utusan
Apa lagi alasan yang akan dia berikan nanti untuk terus memburuk - burukkan pihak Kerajaan, walaupun dah macam - macam yang dibuat untuk rakyat?

Nak harapkan dia berkhidmat untuk rakyat dan menjaga Kebajikan mereka? Jangan harap la!!! Kalau niat nak menipu rakyat tu, boleh la bagi kat dia. Memang itu je kerja dia pun!!!
Categories: ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping