Selasa, November 29, 2011


Biasanya kita selalu dengar istilah - istilah seperti kerusi kosong, dewan lenggang, sebab tak de orang datang sesuatu majlis.

Dan kebiasaannya juga, istilah tu digunakan kepada puak - puak Pakatan Pembangkang ketika mereka mengadakan ceramah dan sebagainya.


Tetapi itulah hakikatnya. Kalau diorang buat apa - apa majlis sekali pun, dah tentu yang datang terdiri daripada nyamuk dan langau sahaja.

Berbeza pulak dengan Pemuda UMNO. Buat jamuan makan tengahari untuk para perwakilan yang datang dari jauh pun penuh dewan. Sampai tak ada tempat duduk.


Jadi, macam mana puak - puak Pakatan Pembangkang tu boleh senang duduk melihat keadaan ini dan biarkan ianya berterusan didalam UMNO dan juga Barisan Nasional.

Maka sebab itulah diorang sehabis boleh nak memburuk - burukkan UMNO dengan apa cara sekali pun. Maklum la, penyokong diorang pun nyamuk dengan langau je. Sekali kena sembur, berterabur diorang mampus!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. Jadi macam lembu kak izat pulak pemuda umgok ni disuroh angkat tangan angkat lah dia disuroh angok angok dia,dah macam cibai cina doll bahalol2 ni gua tengok

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama di atas memang bahlul.

    BalasPadam
  3. Tanpa was - was. Tanpa Nama 5:51 seorang yang bengong!!! Terlebih Radiasi gamaknya...hehehe...

    BalasPadam
  4. hahaha...salah sekor lembu fuckatan sudah panas bontot...cayalah lu semut...

    BalasPadam
  5. dalam banyak perwakilan berkenaan nampak macam beberapa ekor lembu PKR yang tidak hadir kongres di Johor sana.

    BalasPadam
  6. babi PKR, anjing PAS dan biawak DAP mesti nangis tengok ramai org.
    ada lah bini PAS kene pukul malam ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping