Rabu, November 23, 2011


Buat puak penyokong Parti Angguk Saja tu, meh sini. Semut nak cerita sikit pasal Si Ketua Penipu yang bernama Anwar Bin Ibrahim tu.

Daripada korang dok hangguk - hangguk kena kencing dengan dia, baik korang dengar dulu apa perangai sebenar Si Ketua Penipu tu.

Awal pagi tadi, Semut ada buat artikel mengenai Si Nurul Izzah yang menafikan kaitan dia dengan akaun bank di Israel.

Kata dia itu hanya Fitnah Ulangan yang pernah dibuat dulu sewaktu zaman Tun Dr. Mahathir. Soalnya, siapa yang buat fitnah tu kalau bukan Papa dia jugak.

Bukan setakat Tun Dr. Mahathir je yang kena fitnah dengan Si Ketua Penipu ni. Dikalangan pemimpin PAS sendiri pun ramai yang difitnahnya.

Salah seorang dari mereka ialah Si Mat Syabun Komunis Penipu tu. Dia pun pernah jadi mangsa Fitnah Si Ketua Penipu ni.

Dulu masa kes Si Mat Syabun ni kena tangkap khalwat, habis satu Malaysia ni dia pusing. Dia cakap dengan orang ramai yang dia kena fitnah.

Malah kata dia, Jabatan Agama Islam Kelantan yang datang menyerbu ke bilik dia dengan Normah tu pun adalah perangkap yang sengaja dipasang.

Siapa dia yang buat Fitnah terhadap Si Mat Syabun ni? Mat Syabun sendiri pernah sebut nama dia, iaitu Anwar Ibrahim a.k.a Si Ketua Penipu tu jugak.

Kalau dah dulu pun dia memang seorang kaki buat Fitnah, sekarang dia nak cakap orang lain pulak buat Fitnah terhadap dia? Ini apa punya manusia ni?

Tapi, apa yang herannya, kenapa puak - puak Angguk Saja ni masih nak percaya kepada Si Ketua Penipu ni sampai hari ni? 

Kot ye pun diorang gilakan kuasa, takkan la sampai sanggup ikut telunjuk Si Ketua Penipu ni kot? Apa, diorang dah tak de maruah ke?

Si Ketua Penipu tu tak boleh terima Khifarah Allah ke? Apa yang dia buat dulu, Allah kembalikan semula kepada dia. Takkan itu pun dia tak faham?

Kalau korang tak percaya apa yang Semut tulis, korang pergi la tanya Si Mat Syabun Komunis Penipu tu. Tanya dia, betul ke tidak apa yang Semut tulis ni.

Jadi, buat korang yang suka sangat jadi pencacai kepada Si Ketua Penipu tu sedar la diri sikit. Korang tu pun dah bau hancing kena tipu dek Si Ketua Penipu ni. Dia bukan tau jaga Kebajikan Rakyat. Kerja dia menipu rakyat je. Bukan ada kerja lain!!!

3 ulasan:

  1. Nah!!! Amekaw sebijik!!!!

    BalasPadam
  2. mmng kaki penipu ANUwar ni...bangang betoi....yg dok pcya dia ni smua bangang...

    BalasPadam
  3. mereka yg taksub dn sanggup berkorban apa sja utk ketua penipu,pengkhianat Islam,negara dn bangsa Melayu tu sabenarnya xdpt menggunakan hukum akal yg waras sbb telah dihitamkan hatinya oleh iblis laknat dgn izin Allah.kau nasihatlah mcm mana pun xkan berjaya kecuali hapuskan mereka dari muka bumi tercinta ini.mai kita pastikan PRU13 nnti beri mereka pukulan K.O.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping