Selasa, November 15, 2011

Ini lagi sorang musibat alam yang masih lagi nak menegakkan benang yang basah. Dia dah jatuh sendiri, lagi dia nak tuduh orang lain langgar.

Hari tu dah kantoi dah menipu. Sekejap kata Land Rover yang langgar dia. Lepas Polis siarkan video, dia kata Kereta Polis pulak yang langgar.

Kat situ je dah nampak sangat yang dia menipu. Takkan la antara Land Rover dengan kereta Polis pun dia tak tahu nak beza?

Lepas tu dia kata nak saman pihak Polis sebab memfitnah kata dia menipu. Tapi sampai hari ni, tak de pun tindakan yang dia ambik. Kenapa dia tak saman?

Sudah - sudah la nak menipu orang ni Mat Syabu oi!!! Jangan ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat macam engkau tu. Orang lain otak letak kat kepala, engkau otak letak kat Kepala Lutut!!! Sedar la diri tu sikit!!!

NONE
Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu hari ini tampil dalam pendengaran awam berhubung perhimpunan BERSIH 2.0 dengan menegaskan beliau dilanggar kenderaan polis hingga mencederakan lututnya.
Memberi penjelasan kepada panel Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam), Mohamad berkata motosikal yang diboncengnya tidak melakukan sebarang kesalahan dan dilanggar kereta peronda sekitar Jalan Travers, dekat KL Sentral.
Lututnya mengenai lampu depan Proton Waja apabila kereta peronda datang daripada arah bertentangan di arah jalan yang salah, jelasnya.

Mohamad berkata, beliau juga tidak tahu diikuti polis ketika meninggalkan Hotel Mandarin Court tidak jauh dari itu.
Pihak polis bagaimanapun sebelum ini menafikan dakwaan salah laku dalam menangani perhimpunan itu, termasuk menafikan kereta pasukan keselamatan melanggar pemimpin nombor dua PAS itu.
Polis juga mendakwa, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan kenderaan itu melanggar pembahagi jalan sebelum terjatuh. 
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping