Sabtu, Disember 03, 2011


Kalau tanya pada puak - puak Pakatan Pembangkang tu macam mana banjir kilat seumpama ini boleh berlaku di Kajang semalam, dah tentu itulah jawapan diorang.

Diorang ni memang sah bankrap idea dan ketandusan modal untuk terus memburuk - burukkan UMNO dan juga Barisan Nasional.

Sampaikan hujan lebat pun, diorang akan salahkan UMNO. Tapi salah mereka sendiri, ada diorang nak mengaku? Tak denya de. Sampai mati pun diorang takkan mengaku.

Dari satu sumber yang Semut terima awal petang tadi, kejadian Banjir di Kajang ni bukan setakat disebabkan oleh hujan lebat semata - mata. Tetapi ada faktor lain.

Faktor tersebut ada kaitan dengan kerakusan Kerajaan PKR Selangor yang menjalankan aktiviti mengorek pasir secara berleluasa sehinggakan tebing - tebing sungai rapuh.

Dah la tu. Kontrak bagi buat kerja - kerja mengorek pasir tu pulak didalangi oleh Abang kepada Si Khalid Gagap tu sendiri. Dia yang dapat kontrak tersebut.

Maka persoalannya, bukankah ini yang dinamakan sebagai amalan kronisme yang ditentang oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu selama hari ini?

Jelas, mereka pun hanya pandai bercakap je sebenarnya. Tapi bila tiba bab perlaksanaan, diorang lagi teruk dari Barisan Nasional. Macam sial!!! Nak jaga Kebajikan rakyat konon. Ceit!!! Pigidah!!! 

- Sumber klik Sini.
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. kerakusan mengorek pasir2 dan sungai2 si selangor angkara tangan-tangan kroni pakatan rakyat yg digelumangi najis2 korupsi dan rasuah adalah punca bala itu turun, tidakkah bgitu wahai nik aziz yg digelar ulamak oleh para pentaksub pas?

    BalasPadam
  2. Salah UMNO kerana membiarkan PR memerintah Selangor. Salah orang UMNO kerana memberi undi kepada mereka hanya kerana kecewa tak dapat projek. hehehe

    BalasPadam
  3. sebab sampah banyak sangat dalam sungai, geng kutip sampah dapat kotrak tak kutip sampah ikut jadual dan juga tak cuci sampah dalam sungai.

    BalasPadam
  4. Pada aku sebab utama banjir mengejut ni berlaku adalah sebab PKR. Mengapa aku kata begitu?

    Jawabnya: TERLALU BANYAK KENCINGKAN RAKYAT SELANGOR. Sebab tu air kencing pemimpin PKR melimpahi sungai2 hingga menenggelamkan Kajang.

    Ingatlah rakyat Selangor! JANGAN LAGI PILIH PEMIMPIN2 YG KUAT KENCINGKAN RAKYAT. Kalau dipilih jugak lagi akan banyaklah banjir akan berlaku diseluruh Malaysia.

    BalasPadam
  5. klu dah pro umno,bn..berak najib pun ko cakap manis.....

    BalasPadam
  6. sume bg komen bodoh...
    aku duk kajang xde nk komen lebih2...
    Allah dh bg terima jela...
    ni la manusia akhir zaman yg xtau bsyukur, smpai ulama' pun nk kau nk hina...
    semoga Allah ampunkn dosa kau...

    BalasPadam
  7. Orang Melayu M'sia sendiri yg pilih parti pembangkang sebabnya kata dia org kerajaan BN mengamalkan rasuah, tak bantu rakyat, nak cepat kaya, dll. Skrg dah terbukti depan mata rakyat siapa yg terdesak? Dari sumber yg saya harus rahsiakan, Khalid Ibrahim berhutang dgn byk, entah brapa. Sebab tu dia meluluskan projek2 yg mendapat tentangan rakyat Selangor sendiri. Termasuk juga nak robohkan Asrama Yayasan Selangor di Jln Nakhoda Yusuf berdekatan dgn pusat sukan Kg Pandan. Alasan dia nak bangunkan bangunan perniagaan komersil, kalau tak silap saya. Jadi kita berfikir-fikir lah sepuasnya sebelum membuat keputusan, kata orang putih 'Don't Judge The Book By It's Cover'.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping