Selasa, Disember 06, 2011


Ramai jugak orang cerita pasal Mamat ni hari tu. Kalau korang tak kenal mamat ni, korang boleh tengok video dia kat bawah ni nanti.

Kalau korang nak tau, mamat dalam video ni la yang kata Si Wali Terompah tu sama dengan Nabi dan ianya mengundang kekecewaan dari kalangan rakyat.

Puas la mamat tu puji Si Wali Terompah tu tinggi melangit. Sampai dikatakan bahawa Si Wali Terompah ni telah didoktrinkan sebagai manusia Keramat.

Dia juga sanggup kata yang Si Haji Hadi tu pun tak sehebat atau tak sebagus Si Wali Terompah ni. Kata dia, Haji Hadi ni tak istimewa.

Punya hebat Si Wali Terompah ni sampai orang bukan Islam pun anggap dia macam dewa yang perlu dihormati, kata mamat ni.

Bila dibangkitkan isu pasal dakwaan dia kata Si Wali Terompah tu sebagai manusia Keramat, mamat tu mula nak pusing cerita. Kata dia, itu perkara yang kedua KONONnya.

Apa komen Si Wali Terompah tu bila ditanya mengenai dakwaan mamat ni yang menyamakan diri dia sebagai Nabi? Ini jawapan Nik Aziz:
“Cuma satu saya nak jawab. Kalau orang samakan saya sebagai nabi, itu adalah kufur” 
Dah. Tak pasal - pasal je mamat tu dilabelkan sebagai KUFUR!!! Bukan orang lain cakap tau, tapi Si Wali Terompah tu sendiri cakap. Jadi, korang fikirkan la sendiri!!!


Categories: ,

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping