Ahad, Januari 29, 2012


Apa lagi yang kita nak katakan mengenai Si Ketua Penipu ni. Nak kata yang dia merupakan seorang pejuang Melayu, tak mungkin. Orang Melayu sendiri pun tak nak masuk parti dia.

Dalam agenda Pakatan Pembangkang tu sendiri pun sudah memperlihatkan bahawa mereka semakin hari semakin menolak Hak Ketuanan Melayu.

Jangan cerita la pasal nak mempertahankan kesucian Agama Islam. Lagi la dia tak buat apa - apa. Malah menyokong Hak Kebebasan Beragama atau Pluralisme lagi ada lah.

Isu murtad di Selangor sebagai contoh. Dia sikit pun tak bangun dan mempertikaikan tindakan DUMC yang menganjurkan acara memurtadkan orang Islam secara terbuka.

Dan dia juga turut mengatakan bahawa setiap manusia ni berhak memilih agama mereka sendiri. Walaupun dia seorang Islam tapi tak mengapa untuk mereka menganuti agama lain.

Itulah dasar Kebebasan Beragama yang dianjurkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu selama hari ini. Benda tu la yang dibangga - banggakan sangat.

Belum cerita pasal bab menghina institusi Raja Berperlembagaan yang menjadi amalan di Negara Malaysia ni. Lagi la dia tak ambil peduli.

Malah, bila Ketua Peguam dia sendiri bertindak menghina dan didakwa cuba menghasut rakyat terhadap institusi tersebut pun, dia diamkan diri jugak.

Jadi, secara tak lansung, sedar atau tidak, Si Ketua Penipu tu memang ada hati nak 'Membunuh' orang Melayu di Malaysia ni secara terang - terangan.

Cuma orang Melayu yang terlampau taksub dengan dia je yang tak nampak benda ni berlaku. Nak pulak puak - puak PAS yang KONONnya nak memperjuangkan Melayu tu.

Hakikatnya, diorang ni dah dibutakan dengan KUASA dan menjadi RAKUS untuk memerintah. Sebab tu la diorang sanggup mengugurkan perjuangan Islam!!!

Salam 2 all.
Islam diserang; Melayu diganyang; Raja-Raja disepak terajang!
Itulah gambaran ringkas suasana sosio-politik semasa yang sedang bergolak di Malaysia! Suasana yang jika tidak ditangani dengan tegas dan sewajarnya akan membawa kepada "genosid-politiko" secara halus terhadap insitusi Islam-Melayu & Raja-Raja (IMR); yang akan membawa kepada hilangnya institusi IMR - Islam-Melayu & Raja-Raja dibumi yang tercatat dalam sejarah sebagai Persekutuan Tanah Melayu!
Ini membawa kepada persoalan besar yang menjadi topik bualan rakyat termasuk umat Islam iaitu apakah kesan terhadap kedudukan institusi Islam-Melayu & Raja-Raja di Selangor khususnya dan Malaysia amnya setelah pemecatan YB Datuk Dr. Hasan Ali dan pengambilan-alih portfolio Islam daripada PAS yang kini hanya diberi portfolio Adat Resam Melayu, Belia & Sukan, sehingga akronim PAS disamakan sebagai Parti Adat & Sukan!
Setelah dihina di Pulau Pinang tanpa sebarang portfolio mahupun jawatan, PAS diaibkan di Selangor dengan hilangnya portfolio Islam dengan pemecatan tokoh pemimpin Melayu-Islam Datuk Dr. Hasan Ali. Bak kata beliau, merampas portfolio Islam daripada PAS sama saperti menjadikan PAS sebuah parti tanpa kaki & tangan. Bemakna PAS dah menjadi kudong dan dikudongkan, saperti sebijik timun. Bergolek pun luka, menggolek pun luka. Begitulah PAS hari ini diperlekeh oleh rakan kongsi pakatannya! - Seterusnya, klik disini.

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping