Isnin, Januari 16, 2012



Ramai orang sebenarnya kecewa dengan sikap dan perangai Ketua Penerangan UMNO Malaysia ni sebab dia suka buat benda yang bukan - bukan.


Kebanyakkan benda yang dia buat hanya semata - mata membuangkan masa sahaja. Kalau dia buat benda tu ada manfaat tak pe jugak.


Ini dah tentu - tentu dia mengabihkan masa dengan perkara - perkara yang tak tentu arah. Jadi macam mana orang tak marah dengan dia.


Terbaru dia mempertikaikan kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mat Syabun Komunis Penipu tu. Dah nama pun cukup untuk menggambarkan perangai dia.


Jadi, apa lagiyang Tok Mad nak mintak bukti lagi dengan dia? Dah jelas Si Mat Syabun Komunis Penipu tu memang suka berkhayal dengan benda yang bukan - bukan.


Bukti apa sangat yang dapat didedahkan kepada Tok Mad sedangkan dia sendiri kerap kali mengalami amnesia kerana sering terlupa dengan apa yang dia buat.


Maklum la, budak terlebih makan syabu. Tu pasal la dia selalu hilang ingatan sampaikan perbezaan antara Landrover dengan kereta Waja pun dia tak tau yang mana satu.


Lepas tu, kalau dia nak kata yang kenyataan dia sebelum ini ada asas pun tak boleh jugak. Takut nanti dia kata dia lupa apa yang dia cakap.


Sebelum ni pun dia pernah gunakan skrip yang sama untuk menafikan sokongan dia terhadap kekejaman Komunis yang membunuh anggota Keselamatan di Bukit Kepong dulu.


Tak lupa jugak yang dia turut lupa pasal bayaran tambahan kepada kos perubatan dia sewaktu menjalani pembedahan lutut tempoh hari.


Macam mana dia boleh lupa pasal bayaran tambahan untuk Pakar Bedah otak tu pun, tak pasti la macam mana. Takkan dia tak tau yang otak dia letak kat Kepala Lutut?


Jadi, nak percaya menda sangat dengan Si Mat Syabun Komunis Penipu tu bila dia kata ada orang dalam BN yang memberi sokongan kepada mereka? Semua tu auta dia belaka. 


Dia nak nampak bagus depan Si Ketua Penipu dan juga Si Wali Terompah tu. Jadi orang taksyak la yang diani memang terencat akal sebab kepala otak dia terantuk kat 'Curb' tepi jalan sewaktu dia melarikan diri tempoh hari!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping