Isnin, Januari 16, 2012


Pelik tapi benar. Si Nurul Izzah baru - baru ni cuba untuk menagih simpati daripada rakyat termasuklah daripada Menteri Besar Pahang sendiri.

Secara kebetulan, Si Nurul Izzah ni datang tak dijemput ke kawasan Dewan Undangan Negeri Pelangai yang juga merupakan kawasan DUN MB sendiri.


Dalam program setengah hari itu sahaja, kita dapat lihat perbezaan yang ketara diantara pemimpin Barisan Nasional dengan pemimpin Pakatan Pembangkang.

Si Nurul Izzah ni datang dengan gerombolan konco - konco dia dari Kuala Lumpur dengan satu tujuan iaitu untuk meraih simpati rakyat yang menimpa keluarga dia.


Apa yang dia buat hanya menabur cerita sedih yang dialami oleh keluarga dia yang kononnya teraniaya dari kelakuan buruk Papa dia sendiri. (Kemudian kita cerita isi ceritanya ye).

Manakala MB Pahang pula pulang ke kawasan untuk melawat warga - warga emas dan juga mereka yang kurang upaya disamping berkongsi simpati dengan mereka.


Program kunjungan dari rumah ke rumah ni dijalankan dari pukul 6 petang dan berakhir jam 12.30 tengah malam.


Jadi, tak salah la kalau kita katakan yang Si Nurul Izzah ni datang ke Pelangai bagi meraih simpati dari MB Pahang ye tak.

Lagi pun apa lagi yang dia mampu buat ye tak. Jadi pemimpin, tapi minta simpati rakyat. Bukan ke keadaan tu sepatutnya berlaku sebaliknya? Pemimpin yang sepatutnya berkongsi simpati dengan rakyat. Baru boleh dihulurkan bantuan. Bukan setakat bercakap je!!!
Categories: ,

14 ulasan:

  1. kak zah ni sesat ke apa? sampai pelangaipun dia redah kekekeke

    BalasPadam
  2. yb raz, kata org tua2 kalau tersesat dihujung jalan, balik ke pangkal jalan. tp papa belum tua lg kot. sbb itu tak reti2 balik ke pangkal jalan. si izzah ni pulak tersesat masuk rumah org lalu menyamar jd pengemis...

    BalasPadam
  3. jadi ahli parlimen pantai dalam, bukan calang-calang calun dulu ditewaskannya seorang menteri. Memang hebat, apalah yang dikelentongnya pengundi pantai dalam dulu sampai tewas Kak Ijat. Sepatutnya si Nurul ni
    melewat pengundi di kawasan dia ini tidak pengundi di Pelangai di sampai.

    BalasPadam
  4. Kat pantai dalam dia tak berani pergi..ramai yang tunggu nak pelangkung dan londehkan seluar dalam nurul...dia ni bukan gheti buat kerja...cuma terhegeh hegeh ...mengemis simpati...itu ajer le kerja anak si peliwat ni...

    BalasPadam
  5. tempat sendiri tak terjaga....ada hati masuk tempat orang.....akai ada ka......

    BalasPadam
  6. dia datang nak beli mee untuk bapak dia tapi yang ada mee goreng, mee siam, mee kuah, mee udang....Orang kat situ kata sodomi tak ada cuma yang suka Anuar Ibrahim sahaja

    BalasPadam
  7. wah kau tengok dlm pic kat atas tuyang payong kan dia si Zuraidah tu..wow best nya seorang MP pegang payong..nampak betul nak mengampu dan menjilat...budaya mengampu tu dia kata budaya UMNO..tapi depa lebeh besar mangampu bodek nya...

    BalasPadam
  8. yang beri ulasan semuanya tak berakal , ingatlah ada ke yb umno tu dtg kat umah korang selama ini jgn jadi melayu bangsat sial

    BalasPadam
  9. kalau dasar jadi penjilat kepala tahi itulah akibatnya siapalah mak bapak kau , keturunan kau yang ada pun memang dah sial punya melayu bangsat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cer tengok cara ckp org ada akal dan tak ada akal.. Disitu kita dah dapat nilai..itu belum lagi kita sebut bab gila nak rampas kuasa..ko tengok lah nanti wahai manusia yg tak penah beyukur..

      Padam
  10. TAK YAH BUAT MENYEMAK LAH KAT PAHANG NIE WEHHH!!!

    BalasPadam
  11. bekas umno.. fyi i dok rembau where mp die kj.. nie nak bg tau.. from the day my uncle die last 2010.. sampai ari nie.. da dekat nak 5 kali die datng rumah makcik i.. untuk bg bantuan sampl tnye keaddan org kmpng.. tu x masuk lg adun ngan menteri besar datuk muhammad yg datng naik motor kapcai jer ngan bini die.. x yah nak bawak satu bus siap kene payung bagai..

    BalasPadam
  12. Rakyat pahang tak akan terima dayaah songsang mcm ni lagi pun dia bukan keturunan anak pahang

    BalasPadam
  13. Zuraidah punya kawasan pun tak terbela

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping