Isnin, Januari 16, 2012


Awal tadi korang dah tengok gambar - gambar Si Nurul Izzah ni menagih simpati dari rakyat dikawasan DUN Pelangai.

Apa cerita dia? Menda kejadah pulak dia buat turun ke tempat orang tak tentu arah ni? Tujuan dia ialah untuk meraih simpati dari rakyat terhadap diri dia yang malang.

Sebagai seorang pemimpin, dia mengibaratkan diri dia lebih malang dari orang lain. Jadi mungkin sebab itulah dia tak nak membantu rakyat.

Walaupun berada ditempat orang, kerja dia tak de lain selain dari menipu orang. Nak kata dia nak membantu rakyat? Jangan harap la. 

Kat kawasan sendiri pun dia tak buat kerja. Inikan pulak bila datang tempat orang. Lagi la teruknya dia menipu!!!

Bagi Si Nurul Izzah ni, dia lebih memerlukan simpati jika nak dibandingkan dengan rakyat. Rakyat tak mampu nak menandingi kesengsaraan yang dia tanggung selama hari ini.

Jadi, dia cerita la pasal keluarga dia dan bagaimana sengsaranya hidup Kak Wan Omega sewaktu Si Ketua Penipu Peliwat tu disumbatkan ke dalam penjara dulu.

Semua cerita tu dia rujuk kepada sebuah buku yang ditulis oleh Zahiruddin Zabidi berjudul 'Cerita Kak Wan'.

Bermakna, secara tak lansung Si Nurul Izzah ni mengakui yang perbuatan terkutuk Papa dia selama hari ini telah membuatkan kehidupan Mama dia mederita.

Yang Papa dia bongok sangat pergi cari masalah tak tentu arah tu menda jadahnya? Siapa suruh dia buat pasal yang bukan - bukan?

Sekarang, dah kena tindakan, nak salahkan orang lain pulak? Bila dah kantoi macam ni, dia nak heret rakyat pulak dalam kesengsaraan dia?

Dah la datang tempat orang tersengeh - sengeh macam kerang busuk, ada hati nak meraih simpati pulak dari rakyat? Pemimpin menda jadahnya kalau macam tu.

Setakat datang bawak cerita sedih demi meraih simpati, itu yang dia katakan sebagai perjuangan? Kalau macam tu, tak payah jadi pemimpin pun tak pe!!! Balik pegi nasihat Papa dia sendiri pun ada jugak faedahnya dari dia mengabihkan masa tak tentu arah!!!
Categories: ,

10 ulasan:

  1. Kenapa pulak pegi mengaku dan memburukkan bapa sendiri?Sebelum ni pun bukan main lagi menyokong hari ni lain pulak?Memang anak betina yang pengkhianat dan patut diliwat DS Anwar Ibrahim.

    Baru padan muka Nurul Izzah.

    BalasPadam
  2. Kita harap terutama kakak2 dan makcik2 seluruh Malaysia ..jangan mudah simpati dan terpedaya dgn lakunan Si nurul Izzah.

    BalasPadam
  3. KELUARGA YG TERHINA DAN MEMBAWA BALA KPD RAKYAT MALAYSIA KELUARGA PELIWAT TEGAR

    BalasPadam
  4. Keluarga 96... Mengheret rakyat mengiakan kemungkaran. Mangsa2 liwat Anwar Ibrahim perlu buat pendedahan melalui media2 masa dan laman2 cyber bagi menyedarkan rakyat bahawa Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin kepada Umat Islam di Malaysia serta rakyat Malaysia. Perbuatan terkutuk Anwar Ibrahim perlu diperjelaskan kepada rakyat. Ruang dan masa yang ada harus dipergunakan.

    BalasPadam
  5. Apsal muko makcik2 tu macam muko kaum Quraish je???

    BalasPadam
  6. Makcik je yg tinggal nak ikut bontok dia yg muda dah lari....KECIAN! Pergggggh!

    BalasPadam
  7. muka2 keturunan peliwat tegar khaaaak phuiiii!

    BalasPadam
  8. Merana ke benda nya..kalau dah tau perangai bapa ko camtu ngape ko pertahankan dia dengan mengatakan keluarga ko difitnah..pabila minta dibuktikan ko tak pulak..Kalau benar ko berjuang untuk rakyat kenapa setiap apa yang dilakukan oleh kerajaan untuk kesenangan rakyat ko sabotaj..
    Sudah laa betina oii..tak payah ko nak berlakun..dah dibagi jaga kawasan ko buat tak peduli jee..sebenarnya ko tau siapa bapa ko iaitu peliwat..penipu dan perompak harta rakyat.

    BalasPadam
  9. umurpape tu dah bonos suruh pencen...jaga mama sudah

    BalasPadam

  10. Muka lawa, tapi hatinya busuk berbangkai biawak. Rela gadai maruah dan akidah Islam demi politik sempit. Auzubillah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping