Jumaat, Januari 13, 2012


Kalau sebelum ni, puak - puak Pakatan Pembangkang Haramjadah ni suka sangat menunjukkan perangai tamak tahap Gila Gaban diorang.

Tak cukup jadi Ahlu Parlimen, dengan jawatan ADUN pun diorang sapu jugak. Kira makan kiri kanan, depan belakang punya kaki la diorang ni. Semua diorang sapu.

Nampak sangat yang dikalangan diorang ni memang ketandusan dari segi kepimpinan sampai terpaksa pegang dua jawatan sekali. Tandus kepimpinan dan tamak pun ye jugak diora
Tapi, lepas ni tak boleh dah diorang nak tunjukkan sikap tamak diorang tu setelah Si Karpal Whilchar ni bagi amaran. Soalnya sekarang, nak ke diorang dengar cakap Si Karpal Whilchar ni?

Kalau diorang nak dengar cakap dia, kenapa diorang tak boleh terima pandangan dia yang mengatakan Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat!!! Bukan orang lain yang cakap. Si Karpal Whilchar tu jugak yang kata macam tu. Jadi memang sah la Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat!!!

PETALING JAYA: Solidariti Anak Muda Malaysia Negeri Johor (SAMM Johor) menyokong penuh kenyataan Pengerusi DAP Karpal Singh bahawa setiap calon DAP hanya akan bertanding untuk satu kerusi sahaja pada pilihan raya umum akan datang.

Penyelaras Negeri, Ahmad Anwar Asyraf Ismail berkata tindakan ini sememangnya satu langkah yang tepat bagi memastikan setiap calon yang memenangi kerusi tersebut dapat memberikan fokus sepenuhnya kepada kawasan konstituen yang telah dimenanginya.

“Malahan, ia turut dapat memastikan setiap wakil rakyat yang telah dipilih itu dapat memberikan tumpuan kepada setiap sesi persidangan Dewan Rakyat atau Dewan Undangan Negeri (Dun).“

Tambahan lagi, SAMM Johor turut berpendapat, langkah sebegini berupaya untuk mengelak berulangnya masalah ketidakhadiran wakil- wakil rakyat pada sesi persidangan Dewan seperti apa yang berlaku semasa pembentangan Rang Undang-Undang Pembangunan Kampung Baru tempohari.

Setiap wakil rakyat tidak lagi dapat memberikan alasan sibuk dengan masalah di konstituen masing-masing ekoran terpaksa menggalas dua tanggungjawab menjadi Ahli Parlimen dan Adun dalam tempoh serentak,” katanya dalam satu kenyataan media.

Selain itu katanya, langkah memperkenalkan Satu Calon, Satu Kerusi ini merupakan langkah yang bijak dan tepat pada masanya, ketika Pakatan Rakyat sedang melahirkan harapan menguasai pentadbiran negara.

“Langkah ini berupaya membuktikan betapa Pakatan Rakyat sememangnya mempunyai ramai pemimpin-pemimpin yang berkualiti, mempunyai kredibiliti yang baik dan kompeten dalam melaksana tugas dan amanah yang diberikan oleh rakyat.

“Langkah ini juga menghapuskan persepsi bahawa Pakatan ketandusan pemimpin dan hanya bergantung kepada beberapa kerat nama semata-mata,” terang Ahmad Anwar.

Published with Blogger-droid v2.0.3
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping