Jumaat, Januari 13, 2012


Wakaka!!! Petang -petang hari Jumaat ni ada jugak yang buat lawak yang bukan - bukan. Cerita tahyul pulak tu. Haduhai! Tak boleh blah betul Semut bila baca artikel MPP kat bawah ni.

Ye la. Kalau dengan Pakatan Pembangkang yang Haramjadah tu, semua benda dia kata konspirasi dan semua benda salah UMNO. Jadi tak heran la kalau duit tabung PAS ni hilang pun sebab salah UMNO ye tak.

Lagi pun, itu je la alasan yang diorang boleh bagi pada rakyat pun. Maklum la. Penipu Rakyat la katakan!!! Jadi menipu je la kerja diorang!!! Hahaha!!!

Mayday.. Mayday..!! Duit kutipan derma ceramah PAS serta duit simpanan tabung buluh Adun-adun PAS P.Pinang semuanya dikhabarkan telah mengalami kecurian..

Kejadian ini telah menyebabkan Markas PAS di Padang Serai Kedah mengalami kesulitan untuk mengatasi keadaan lantainya yang uzur dan bangunan yang amat menyedihkan..

Dipercayai, kesemua kutipan derma jihad semasa ceramah dan juga kutipan tabung buloh tersebut telah dicuri oleh mahkluk spesis TOYOL..

Toyol berkenaan berkemungkinan telah menyusup masuk ke kawasan Markas PAS untuk menyamun wang tersebut semasa ketiadaan ahli-ahli PAS yang membuat rombongan ke Mahkamah Tinggi tempoh hari bagi meraikan pembebasan Anwar Ibrahim..

So.., bagi sesapa yang nak menderma tu, eloklah berhubung dengan pihak Markas PAS Padang Serai yee.. Kesian dorang sebab markas tu bocor kena hujan..

Sesapa yang mempunyai kepakaran didalam ilmu Paranormal juga dialu-alukan untuk memberi bantuan sehingga tertangkapnya Toyol tersebut..

Jahat betul Toyol tu kann... Mesti Umno yang hantar tu... Hahahahahaha..., sakit perut gua taip entry nih..

Published with Blogger-droid v2.0.3
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. seeloknya diamalka saja bacaan yasin selama 40 malam olih 40 orang tahfiz maka aku yakin mengelupurlah toyol belaan itu datang dan menyerahkan wang dicuri itu dan tuannya pun menjadi tak keruan tetapi tetap umno yang salah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping