Isnin, Januari 30, 2012


Inilah masalahnya bila orang dah mula GILA KUASA. Usia dah lanjut pun, dia masih ada hati nak pegang jawatan sampai mati.

Dalam usaha menegakkan benang yang basah, Si Wali terompah tu kata ianya tak salah bagi seorang pemimpin Politik untuk pegang jawatan sampai mati.

KOTA BHARU - Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, pemimpin politik berbeza dengan penjawat awam lain kerana selagi diperlukan, mereka boleh berkhidmat sampai mati.
Menurut Mursyidul Am PAS itu, pemimpin politik agak istimewa kerana tidak mempunyai had masa untuk berkhidmat kepada rakyat.
"Kita ada penjawat awam yang ada had masa untuk bersara dan ada pemimpin politik yang boleh berkhidmat sampai mati.
Pemimpin Islam berada di negeri yang dikatakan berlaku kemunduran dan perpecahan, tetapi sebenarnya ia tidak berlaku. Ini nikmat yang sangat besar. Kita mesti jaga (supaya tidak berlaku perpecahan dan kemunduran)," katanya disini semalam.
Dan disebabkan Kelantan mundur, maka ianya menjadi alasan buat Si Wali terompah tu untuk terus kekal menjadi Menteri Besar.

Kalau dah diberi peluang memerintah selama 20 tahun tapi keadaan Negeri masih mundur, dia tak sedar diri jugak kenapa!!! Nampak sangat la dia dah GAGAL!!!

Yang herannya, masa tahun 1999 dulu, puas puak - puak Pembangkang ni memaki hamun Tun Dr. Mahathir dengan mengatakan yang dia akan pegang jawatan sampai mati.

Tapi, Si Wali Terompah ni pulak mengakui sendiri yang dia nak pegang jawatan sampai mati. Apa kata puak - puak Pakatan Pembangkang tu?

Tak nak pulak ke diorang memaki hamun dan membuat dakwaan terhadap Si Wali Terompah ni? Takkan diorang setakat berani nak mempertikaikan Tun Mahathir je.

Nampak sangat la yang puak - puak Pakatan Pembangkang ni jenis manusia yang mengamalkan dasar berat sebelah. Kalau bagi dia semua benda boleh. Nak meliwat pun tak pe!!! Semua benda jadi halal belaka!!!
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. tak da org dah kot dlm pas tu....udah2,,lah tu...mkn pencen..je duit jutawan dah...ape lagi

    BalasPadam
  2. Hai Pork Nick...., dulu demo jugok yang ghoyak Mahathir terlalu lama jadi pemimpin. La ni apa dah jadi.?????. Boleh jadi pemimpin sampai mati lah pulak!!. Ada dua sebab saja kalau kamu nak memimpin sampai mati. 1. Kamu gila kuasa. 2. Kamu nak mengelak dari disiasat sekiranya ada salahlaku dalam pentadbiran. Bila kamu dah mati tak boleh buat apa dah. Dah 6 kaki bawah tanah. Hormatilah keputusan Hadi tidak mahu bertanding. Kamu sendiri membuka tembelang kamu sendiri.

    BalasPadam
  3. ikut dia la nak buat apa pun...negeri tu negeri mak bapak dia..mengata orang topik utama...tang dia macam laknatullah....pengikut pengikut dia anggap la dia tu keramat...kalu dia mam... pergi sembah kubur dia lepas tu kita tunggu la balasan macam yang terjadi di Acheh nanti...buka la mata dan melihat bukan TENGOK aja...gunakan minda yang waras bukan emosi

    BalasPadam
  4. Cuba dapatkan artikel dari Pok Nik yg sebut Dr.Mahathir nak pegang jawatan sampai mati tentu menarik...dan tengok respon ahli PAS...

    BalasPadam
  5. Hidup kerana politik, mati pun kerana politik..... Nauzubillah. Inilah jadinya bila berdendam berlebihan.

    BalasPadam
  6. mudah mudah mati kita di golongan yg benar... amin.... besama pemimpin islam... bukan pemimpin yg hanya mahukan duit dan kuasa... bini x bertudung x tegur... kita di beri akal guna sebaiknya.... cuba tengok apa ada di malaysia.. kilang arak... sapa yg luluskan pusat judi terbesar di genting siapa luluskan.,... dah tentu benda 2 haram.... habis duit yg kerajaan dapat dari sumber 2 haram ke x.... ada al quran cakap halal dari sumber 2... hasil haram masuk ke sumber haram ada otak fikir ini la..... kalau kita benarkan bermakna kita x beriman ngn al quran.. tolak satu saja rukun iman... kafir..... right... adakah itu pemimpin ke jalan benar.... x payah tengok jauh isteri di sebelah pun adik aku dah tahu bezakan.... percayalah cakap aku dunia kau selamat la akhirat... brapa ramai kau dah pesongkn orng hasut... kau tangung la... memg kau bleh menafikan lagi.... sebab kau masih hidup... bukan kau x tau latar belakang pemimpin kau.... bukan kita x mati... right... jadi renungkanlah... bercakap hari ni jawab di kubur.... selamt di kubur... selamat di akhirt... semoga kita tergolong dalam golongan orng yg taat perintah Allah.swt....

    BalasPadam
  7. mmg ssh nak berckp dgn insan hina dina ni..kple otak tu xblh bukak besau sket ke? kembangknla pemikiran dan pembacaan tu, jgn dok taksub angguk ape pemimpin hang tu ckp...depa ni ok ja kalau pemimpin2 kome tu betoi, mmg depa sokong ja..tp smpai skrg pemimpin kome tu xreti nak jadikan kelantan tu maju apecer?? mcm tu ke nak jdkan contoh?? kalau pemimpin kome tu bijak, tentu kelantan skrg sgt dikagumi walaupn tanpa bantuan kerajaan pusat!!

    BalasPadam
  8. oh insan yang hina..islam ke kalau berkawan dgn dap yang terang2 anti islam tu...oh dlu PR kta lepas menang nak tutup kilang arak la...mana nya dah 4 tahun perintah tak tutup2 pun...makin bnyk lagi ader ler...kate islam...tapi kenapa dkt kelate tu maksiat dok bnyk serupa tu ja...HIV pun pling tgi dalam Malaysia...isle apa nya kalau bermusuh dengan sesama agama...ISLAM TAK AJAR UMAT DIA MEMUTUSKAN SILATULRAHIM...YANG AJAR NI SYIAH JA FIKIR2 KAN

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping