Isnin, Januari 09, 2012


Keputusan adil yang dibuat oleh pihak Mahkamah berhubung kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Mohd Saiful memberi petunjuk yang sangat baik kepada Datuk Seri Najib.

Hakikat itu dijelaskan oleh pemerhati politik yang menyatakan kemenangan sebenar tidak berpihak kepada Si Ketua Penipu tu ataupun Pakatan Pembangkang secara keseluruhan.

Ia turut membuktikan bahawa Kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib tidak ada kaitan lansung dengan kes tersebut. Jika tidak, mana mungkin Si Ketua Penipu tu boleh terlepas.

Yang pasti, Pakatan Pembangkang sudah tidak dapat mempergunakan isu berkaitan dengan Sistem Kehakiman dan Keadilan di Negara Malaysia ni dimasa akan datang. Ianya sudah tidak menjadi isu.

Walaubagaimana pun, ada pihak yang sedang meratapi keputusan tersebut sementara yang lain bersorak sorai dengannya. Tidak ketinggalan juga, segelintir penyokong turut mempersoalkannya.

Dengan keputusan tersebut, ia secara tak lansung telah memusnahkan impian Si Azmin Ali untuk mengambil alih kepimpinan Pakatan Pembangkang daripada tangan Si Ketua Penipu tu.

Sebelum ini, dia yang paling sibuk nak kumpul orang bagi menyatakan sokongan kepada Si Ketua Penipu tu. Sampai dia terpaksa membuatkan Hassan Ali dipecat daripada menjadi ahli PAS.

Selain dia GAGAL memenuhi tuntutan untuk mengumpul penyokong seramai 100ribu orang, Azmin juga turut mengalami masalah lain. Dia jelas tidak dapat diterima oleh ahli Pakatan Pembangkang.

Pihak yang paling gembira dengan keputusan ini sudah tentunya puak - puak DAPigs kerana mereka juga mempunyai masalah untuk bekerjasama dengan Azmin selama ini.

Maka Si Nurul Izzah pun tersenyum sinis melihat Si Azmin Ali ni menangis sebab kemaruk dia nak jadi Perdana Menteri bakal berterusan. Nak kumpul orang pun dia tak mampu!!!

Itulah masalahnya kalau asyik sangat Gila Kuasa. Sekarang, lansung dia tak dapat apa - apa melainkan keGAGALan semata - mata!!! Malah kepercayaan ahli untuk dia memimpin pun sudah lenyap! Puas la hati Si Nurul Izzah tu bila melihat Si Azmin ni terus meroyan ye tak? Baru Padan Muka Dia!!!

Published with Blogger-droid v2.0.2
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Pii..rah! Msh belum ada noktah lagi. Aljuburi msh belum terlepas. Kita sama2 tunggu lanjutan kes lepas ni. Si bangsat tu pasti tak akan terlepas.

    BalasPadam
  2. hero malaysia.HIDUP ANUAR

    BalasPadam
  3. bagaimana pule isu nfc yg sudah terang2 menggunakan duit rakyat...jika mahkamah berkata tidak salah..bermaksud audit negara adalah salah...fikir lah...

    BalasPadam
  4. bersatu lah melayu...tubuh lah parti baru UMNUAR

    BalasPadam
  5. sebenarnya Azmin tersenyum melihat Nurul Izzah menyapu air matanya..bodoh la blogger ni buat tajuk pun tak kena

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping