Isnin, Februari 20, 2012


Wakaka!!! Lawak jugak bila baca artikel dalam blog Pro Pembangkang ni. Punya la nak tegakkan benang yang basah sampai sanggup diorang cari surat sokongan.

Apa yang wakil dari Pertubuhan tu tau tentang agama Islam? Tidakkah orang yang tulis tu tahu bahawa menggikuti sebarang ritual keagamaan adalah satu perbuatan Syirik?


Kata wakil pertubuhan tu, upacara 'Aarathi' ni adalah untuk memuliakan pengantin, menyambut kelahiran anak dan orang - orang besar.

Dalam Islam, tidak ada benda atau mahkluk lain yang boleh dimuliakan selain dari Allah S.W.T. Perbuatan memuliakan benda lain ni dianggap Syirik.

Tak kira la apa pun tujuannya. Waima dia seorang pemimpin sekali pun, perbuatan itu tetap dianggap berdosa dalam Islam.

Kalau setakat wakil dari Pertubuhan tu je yang tak faham, boleh jugak la kita terima akal. Tapi takkan puak - puak PAS ni tak tau benda ni kot? 

Kata diorang perjuangkan Islam sangat. Ini, perjuangan Islam menda kejadahnya!!! Kalau ye pun taksub dengan Si Ketua Penipu tu, takkan la benda haram macam ni pun sanggup diorang nak Halalkan jugak!!! Agak - agak la woi!!!
Ps: Yang best tu, diorang siap tulis Salam Satu Malaysia. Tapi, diorang yang cakap. Salam Satu Malaysia ni tak boleh guna. Jadi, surat ni boleh pulak diorang guna ek? Hehehe... 
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Wah, Hindu Sanggam dah boleh jadi "majlis fatwa" buat penganut PR lepas ni. Beberapa hari yang lepas, apek mabuk kata iman dia lagi tinggi dari iman Hassan Ali. Kali ni sami Hindu pula mau kata Anvar tarak buat salah lepas di kasi nandek.... amma.... ulama setan bernama Badrul Amin tak mau kluarkan fatwa juga ke???

    Kah kah kah kah kah... PR for all... for all STUPID...

    BalasPadam
  2. elok sgt ler tuh lepas ni anwar bleh lah lantik sami hindu sebagai penasihat hal ehwal agama islam,,,,good luck!!

    BalasPadam
  3. apa mahu heran ma ... itu ostad azizan pun belajar dari khalifah lim gila engkau. itu khalifah tukar taraf tanah wakaf islam kepada tanah tujuan agama - maknanya semua agama bolih guna, jadi ramai orang akan mendapat manfaat, kemudian ostad azizan tukar tanah wakaf di kedah kepada tanah perniagaan, tujuannya pun supaya ramai orang bolih guna. satu lagi puak pas la ni dok panggil non-muslim bagi tarbiyah kat depa - maknanya puak pas ni dok belajar islam dari non-muslim la, semasa non muslim kutuk muslim - contohnya kutuk dr hassan ali puak pas pakat-pakat takbir, kalau ikut mazhab pas, perbuatan takb ir ini besar pahalanya.

    BalasPadam
  4. wakakakakakakakakakakakakakaka.....PERKARA PALING LAWAK... org PR mmg suka FATWA camnie... HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping