Jumaat, Februari 17, 2012


Kalau bab maki hamun dan buat tuduhan yang bukan - bukan, pandai sangat diorang ni. Sekarang, berani atau tidak Si Mak Lampir dan Si Jambu tu ikut perintah mahkamah ni?

Rakyat masih tertanya - tanya. Mampu atau tidak mereka mengaitkan Datuk Seri Shahrizat dengan Syarikat NFC milik suami dia tu?

Adakah mereka akan dedahkan senarai nama pemegang saham dalam syarikat tersebut dan adakah nama Datuk Seri Shahrizat tersenarai dalam penama tu?

Sebelum ini, Kak Ijat failkan saman tu atas tuduhan memfitnah yang dilakukan oleh dua ekor lembu tu terhadap diri dia.

Mereka selama hari ini telah mengaitkan nama Kak Ijat dengan syarikat tersebut sedangkan ianya tidak ada kena mengena lansung. 

Hanya setakat nak memburuk - burukkan imej Kak Ijat sahaja. Jadi, sebab itulah Kak Ijat saman diorang berdua.

Bukan la macam Si Ketua Penipu tu. Setakat tau nak tuduh orang buat fitnah. Tapi bila disuruh ambik tindakan, takut pulak dia.

Padahal, apa yang didedahkan tu ternyata bukan sahaja mencalarkan imej memburukkan nama dia sorang. Malah ia turut mencemar maruah keluarga dia sendiri.

Kalau dah nama baik dan maruah keluarga pun dia GAGAL nak jaga, inikan pulak dia nak jaga Negara dimasa akan datang. Lagi la tak boleh nak diharapkan!!!
KUALA LUMPUR - Pengarah Strategi PKR Mohd Rafizi Ramli dan Ketua Wanita parti itu, Zuraida Kamaruddin diarah menjawab tuduhan dalam kes saman fitnah dibawa oleh Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.


Shahrizat memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap kedua-dua mereka bulan lalu berhubung isu kontroversi Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC).



Hakim Mahkamah Tinggi Vazeer Alam Mydin Meera mengeluarkan perintah itu pagi ini. - SH
Ps: Jangan sampai dua ekor lembu tu kantoi malu dikemudian hari sudah la. Nanti takut tak de tempat diorang nak sorok muka. Masa tu, Baru La Padan Dengan Muka Diorang!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Haa..haaa sebab pulut santan binasa,kerana mulut badan binasa..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping