Isnin, Februari 13, 2012


Ni sorang lagi Parasit PAS yang memang suka memperlihatkan keBODOHan diri dia sendiri bila setiap kali dia bercakp. Nampak sangat yang dia ni bongok tak sedar diri.

Dalam pada dia mengkritik Dato Jamil Khir Baharom bekaitan dengan isu Datuk Seri Najib baru - baru ini, Si Mahfuz Bean ni secara tak sengaja turut menyindir Majlis Syura PAS.
"Apa guna Jamil Khir menjawat jawatan menteri mengenai urusan agama apabila beliau gagal menasihat dan menegah penyertaan Perdana Menteri dalam upacara Thaipusam sehingga mufti sendiri menyifatkan perbuatan Perdana Menteri itu menggadai agama," kata Mahfuz kepada Harakahdaily.

Beliau berkata, adalah pelik jika menteri yang sepatutnya menasihati Najib berdiam diri sehingga teguran dan tegahan terpaksa datang dari Mufti Perak pula.

Beliau juga mempersoal di mana peranan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri itu dalam menasihati Najib dalam urusan agama.

"Atau adakah Najib hanya mahu menerima nasihat dan petunjuk dari Yahudi Zionis dalam Apco Worldwide sahaja?

"Kalau begitu, lebih baik Jamil Khir meletak jawatan dengan segera," kata Ahli Parlimen Pokok Sena itu.
Tak tefikir ke dek Mahfuz ni betapa besarnya tugas dan tanggungjawab Majlis Syura tu untuk menasihati Si Wali Terompah tu dari menghadiri upacara keagamaan Budha di Kelantan?

Bukan setakat dia hadir sahaja. Malah Si Wali Teompah tu juga turut mengenakan pakaian yang sama seperti yang digunakan oleh penganut - penganut agama tersebut.

Tapi, kenapa Si Mahfuz Bean...Ngai tu tak nak pulak sentuh isu tersebut? Adakah dia dah jadi buta dari melihat benda tu berlaku dihadapan mata dia sendiri?

Itulah sikapnya pemimpin - pemimpin Pakatan Pembangkang ni. Suka sangat diorang mengkaji nyamuk yang ada diseberang laut. Tapi bangkai gajah depan mata, diorang buat - buat tak nampak pulak!!! Nak bagi nasihat pun, kaji la diri sendiri dulu!!! Jangan nampak sangat bingainya!!!

Published with Blogger-droid v2.0.4
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping