Jumaat, Februari 10, 2012


Dah malam - malam ni, meh kita layan video ni sekejap. Ianya menjadi bukti kepada sikap lupa diri Si Khalid Gereja terhadap siapa yang pernah membantu dia.

Walaupun video ni pendek, tapi ianya cukup untuk membuktikan bahawa Si Khalid Gereja ni pernah menumpang nama dengan Datuk Dr. Hassan Ali.

Kalau tak de la Hassan Ali, dah tentu - tentu orang takkan kenal dengan Si Khalid Gereja ni. He Is Nobody!!! Jadi, tak payah la dia nak berlagak sangat!!!

Orang macam Si Khalid Gereja ni layak diletak bawah perumpamaan ibarat kacang lupakan kulit. Tapi apa boleh buat ye tak. Bila dah berkawan dengan DAPigs ni, bukan setakat dia lupa diri. Malah perjuangan menegakkan Islam pun sanggup dilacurkan jugak!!!



Video ini diambil semasa kempen ketika PRU ke-12. Waktu ini orang Shah Alam memang tak kenal siapa dia Khalid Samad.

Dalam masa yang sama, orang Shah Alam kenal siapa dia Dr. Hasan Ali. Tambahan pula, Khalid Samad bukan anak Selangor.

Kempen Dr. Hasan Ali merupakan salah satu faktor kemenangan Khalid Samad di Shah Alam. selain itu pemboikotan beramai-ramai ahli UMNO Shah Alam kerana Aziz Shamsudin dipilih untuk bertanding di kawasan tersebut sedangkan mereka telah mempunyai calon tempatan juga merupakan faktor kemenangan Khalid.

Kini apa sudah jadi? Bila dah popular dengan pelbagai kontroversi negatif (isu gereja dll), Khalid Samad merasakan dia terlalu besar hingga melupakan jasa Dr. Hasan Ali. - MyMassa
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping