Sabtu, Februari 11, 2012


Fuh!!! Baru hari ni la Semut boleh percaya dengan apa yang puak - puak PAS ni cakap sebelum ni. Diorang kata isu pemecatan Hassan Ali tu tak bawak apa - apa kesan.

Kiranya, bagi diorang, isu berkaitan dengan pemecatan Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor tu tak de bagi sebarag impak ke atas mereka.

Kalau ada pun sekadar bagi kesan positif dan membuatkan mereka semakin kuat. Kononnya, diorang dapat la selesaikan isu tu dengan mudah.

Jadi, tak perlu la rakan - rakan dalam Pakatan Pembangkang tu nak pertikaikan diorang sebab terlalu lemah untuk menguruskan isu berkenaan.

Tapi, selama mana sangat diorang dapat tipu rakyat dengan kenyataan sedemikian? Kalau betul la diorang tak terkesan, kenapa Pemuda PAS ni ambik tindakan?

Dengan tindakan itu sahaja dah berjaya membuktikan bahawa mereka memang tercalar teruk akibat isu pemecatan tu. Jadi, macam mana orang nak percaya pada diorang sedangkan isu kecik macam ni pun diorang tak dapat nak selesaikan!!!
KUALA LUMPUR - Dewan Pemuda Pas Pusat hari ini membuat satu laporan polis terhadap Datuk Dr Hasan Mohamed Ali ekoran kenyataan bekas Exco Kerajaan Negeri Selangor itu, yang didakwa boleh mencetuskan suasana tegang dan mengancam keselamatan negara.


Laporan polis itu merujuk kepada kenyataan Hasan ketika berceramah di Bandar Baru Bangi, 31 Januari lalu.

Naib Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Dr. Raja Ahmad Iskandar Al-Hiss berkata, ucapan itu sangat bahaya dan boleh mengundang ketidakharmonian antara kaum.

"Ia juga satu kenyataan berniat jahat yang cuba menghasut masyarakat membenci Pas serta parti komponen lain dalam Pakatan Rakyat," kata beliau. - SH
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. mencetuskan suasana tegang dan mengancam keselamatan negara?!!!
    Mengajak kembali memperjuangkan ajaran Islam yg sebenar, dikatakan mengancam keselamatan?
    Gila. Skrg ni PAS mmg dah dikuasai golongan sekular dan munafiq

    BalasPadam
  2. Al Hiss tu bunyi macam hisss ular ajer. Jangan jangan dia memqng ular. ya tak? Kah kah kah

    BalasPadam
  3. Jenis ular apa????
    Ular tedung?? Ular sawa?? Ular rattle?? (rattle snake??
    African bamba>>>??? Silap haribulan dia nie ....ular lidi!!!!

    BalasPadam
  4. bodoh la dorg ni..igt rakyat bodo cm dl ke???dorg ckp sume org ye kn je...isu arak pn xblh nk selesai kn smpi hbs sume org nk dorg pecat.ni nk jalan kn hukum hudud.pakatan penipu mmg lahanat la.sume propaganda...np tukar dasar negara islam ke negara kebajikan????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    BalasPadam
  5. marah betul brader!!!!hehehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping