Isnin, Mac 05, 2012


Terlebih dahulu, Semut ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada seorang pengunjung blog Semut yang bagi info ni tadi.

Belum pun lagi Si Ketua Penipu tu jelaskan kepada rakyat Malaysia khususnya kepada ahli - ahli PAS tentang perbuatan dia ini, dah timbul isu lain.

Sebelum ini, ramai dikalangan blogger Pro pakatan Pembangkang tersentak dengan pendedahan berkaitan dengan Si Ketua Penipu tu ketika pesta Ponggal yang lalu.

Sampaikan ada dikalangan mereka yang terpaksa angkat tangan menyerah diri kerana dah tak dapat nak jawab berkaitan dengan isu tersebut.

Tak ketinggalan juga, ada dikalangan mereka yang terdesak membuat fitnah dengan buat 'superimpose' gambar DS Najib yang kemudiannya dikantoi ramai.

Berbalik kepada apa yang diberikan kepada Semut oleh pembaca blog ini adalah perkara berikut:
Anwar was in Mangalore on a private visit to take part in a religious programme in Puttur. However, he has a series of visits scheduled in India, including the India Today conference to be held next month. - Deccan Herald
Persoalannya, upacara keagamaan apakah yang akan disertai oleh Si Ketua Penipu tu di Puttur, Mangalore sedangkan kawasan itu majoriti penduduknya beragama Hindu?

Adakah dia akan mengulangi perbuatan bodoh yang telah dilakukannya sebelum ini yang sampai sekarang masih tidak mampu nak dijelaskan kepada rakyat?

Jika ini bukan dikatakan sebagai terpesong akidah, apa lagi yang hendak kita katakan mengenainya? Tak ke perbuatan yang dia lakukan ini sudah melanggar hukum syarak?

Yang herannya, menda kejadahnya puak - puak PAS tu masih lagi percaya dan mengagung - agungkan manusia munafik seperti ini!!! Tak de pemimpin lain ke yang boleh mereka angkat jadi khalifah selain dari Si Peliwat ni!!!

Ps: Kemudian kita huraikan mengenai laporan dari laman web tersebut.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. ini cuma bertujuan untuk menarik kaum india supaya menyokong partinya[pkr].

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping