Isnin, Mac 05, 2012


Mari kita huraikan satu persatu kenyataan Si Ketua Penipu yang disiarkan dalam Deccan Herald ni sebentar sebelum kita tanya balik soalan diatas.

Kata Si Ketua Penipu tu:
“There is a sham democracy. The situation in Burma is better than Malaysia because Burmese opposition politician Aung San Suu Ki has better access to media than any of the opposition leaders in Malaysia,” he said adding that though they can resort to alternate media like the internet, blogs etc, the penetration of the same is rather poor.
Hakikatnya, pernahkah dia panggil media arus Perdana untuk buat sebarang liputan dalam program yang mereka anjurkan? 

Padahal mereka sendiri yang menolak untuk memanggil media - media ini sebenarnya. Kalau yang hadir pun setakat kena maki hamun dengan dia je buat apa?

Kata Si Ketua Penipu tu lagi:
“There is a need to dismantle these corrupt agencies first,” he said adding that there is a need for standard procedure. “We need to treat even these people as decent, dignified human beings. When you do not cane the rich, why cane the poor,” he said adding that the entire episode of misuse of manpower in the name of cheap labour is nothing by ‘exploitation of man by man’.
Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu menuduh pihak Kerajaan mempergunakan orang India dan tidak dilayan seperti sepatutnya.

Adakah dia dan juga puak - puak Pakatan Pembangkang buat sebaliknya? Bukan ke  satu laporan Polis telah dibuat ke atas dirinya kerana memaki hamun orang India? Klik sini.

Tak cukup dengan laporan itu sahaja, malah penyokong Hindraf juga turut terasa seperti diri mereka hanya dipergunakan oleh Pakatan Pembangkang.

Menurut kata wakil mereka, dalam kalangan Pakatan pembangkang, nak sebut perkataan India pun tidak dibenarkan. Klik kat sini pulak.

Jika tidak kenapa pulak mereka (Hindraf) yakin tumbangkan calon dari kalangan Pakatan Pembangkang dalam PRU akan datang? Klik kat sini.

Dah memang sah, Si Ketua Penipu tu memang suka menipu. tak kira kat mana pun dia berada, tugas utama dan hakiki itu tidak mungkin dapat dilupakan. Adakah ini perjuangan Si Ketua Penipu tu? Korang fikir la sendiri!!!


Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Nuar ni memang bengonglah. diMalaysia pembangkang ada akhbar sendiri,tak sedor ke?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping