Sabtu, Mac 17, 2012


Rasanya, semua dah tahu yang Si Nurul Izzah ni memang cukup takut untuk berhadapan dengan para penduduk PPR dikawasan dia sendiri.

Maka sebab itulah dia memberi alasan demi alasan untuk mengelakkan diri dari bersua muka dengan mereka secara lansung.

Tak heran jika Si Nurul Izzah ni sendiri buat - buat tak tahu bila penduduk dikawasan PPR ni dilanda bencana alam seperti yang berlaku baru - baru ini.

Tidak kurang juga bila Si Nurul Izzah ni memandang rendah terhadap tahap keyakinan dia sendiri kepada penduduk dikawasan tersebut.

Jadi, sekarang ianya tak menjadi pelik apabila dia juga turut enggan mengadakan sesi perdebatan dengan Datuk Raja Nong Chik berkaitan dengan Skim Perumahan KWSP.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu kini mencabar Datuk Raja Nong Chik untuk berdebat secara live melalui saluran TV. Kemaruk masuk TV juga Si Nurul Izzah ni rupanya ye? Gila Glamour?
“I challenge him to a televised debate on this scheme so that the rakyat will not be shortchanged,” said Nurul, who is also PKR vice -president. 
Walaupun penduduk yang terlibat dengan projek perumahan tersebut faham dan bersedia untuk menerima skim tersebut, namun Si Nurul Izzah ni tetap jugak tak puas hati.

Adakah dia dengki sekiranya rakyat Malaysia terutamanya orang Melayu dari kalangan berpendapatan rendah dapat memiliki rumah mereka sendiri?

Bagi Semut sendiri yang tak terlibat secara lansung dengan projek tersebut juga sanggup merelakan keuntungan KWSP milik Semut sebagai sedekah kepada mereka.

Bukan apa. Yang untungnya orang Melayu juga. Dapat juga mereka memiliki rumah yang lebih selesa bagi keluarga mereka kelak. Orang Melayu juga ada Hartanah.

Tinggal lagi, takkan pemimpin macam Si Nurul Izzah ni tak sanggup nak berkorban sikit kot untuk rakyat!!! Setakat cakap je pandai, tapi buat kerja tak reti!!! Apa jadahnya dia jadi pemimpin!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Bukankah masyarakat tersebut (PPR) majoriti orang2 Melayu? Kalau begitu anak anwar bangsa apa? Tidak terlintas ke untuk menolong orang2 melayu yang memerlukan keperhatinan beliau? Baguslah bawa perangai macam itu...

    BalasPadam
  2. Bayangkan kalu dia ni menteri... Sanggupkah dia tolong rakyat yang memerlukan pertolongan?

    BalasPadam
  3. Kata seorang ula mak parti dia tk bangga jd org melayu.. jadi apalagi?

    BalasPadam
  4. bangsa yang berbangga dan menyokong zionis laknat...

    Kesian juak2 ini. Termasuk Adi Awang yang tidak dapat membezakan kerajaan. Yahudi dan Zionis. Bantai semacam. Inikah pemimpin yang berintergriti?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping