Khamis, Mac 01, 2012


Dalam gembar gembur mengatakan yang Ostad Badrol kena pukul dengan 20 orang, hari ini pihak Hotel tersebut telah menafikannya.

Jurucakap bagi Hotel terbabit menyatakan yang mereka sedia menyerahkan salinan CCTV kepada pihak JAIP jika diminta berbuat demikian.

Maka, adalah wajar pihak Hotel tersebut untuk mengambil tindakan terhadap Si Badrol tu kerana telah memburuk - burukkan imej hotel.

Sebelum ni, Semut dah siarkan video bagaimana dia gugup ketika ditemubual oleh pihak media selepas dia bagi keterangan kepada JAIP. Klik kat sini.

Dibawah ni pulak merupakan paparan kepada video yang diperkatakan oleh Ostad Badrol yang kononnya dia dipukul oleh 20 lelaki.

Tapi, jangan salahkan sesiapa dalam hal ni. Salahnya Si Badrol tu sendiri. Menda jadahnya dia buat dengan isteri orang dalam bilik jam 2 pagi!!! Nama je Ostad, tapi bab hukum itu pun dia tak tau ke? Apa bengap sangat Ostad ni!!!

Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. bodo la lu admin..
    igt vid btul2..
    ni citer da la..
    lmbab btul la lu ni..

    BalasPadam
  2. huh ko xtau cite jgn nk wt cite jer la fitnah latnatullah la ko ni

    BalasPadam
  3. "tudia pro pmbangkang mai dah"
    bodo btul la spa duk caya ckp si badrul nie.jelas2 dh nmpak xkanlah nak tolong smpai kena jumpa dalam bilik hotel pada jam 2 pagi?hahaha.pantang nmpak yang putih+gebu skit mula lah nk mengayat.klau hgpa nk tau dia nie klau ceramah mmg ckup over,siap dgn brlagu2 tapi ap?harem...2X5 ja..

    BalasPadam
  4. Wahahahhaa..

    Terfkr kena pukul sampai nak dekat 20 org dekat 10 minit tp muka rilek je. Bila tgk video tu baru paham maybe kat perut je kena pukul muka jgn.

    Bila fkr blk lg, xde lak pakai pendakap leher ke naik kerusi roda dia mcm geng2 dia buat.

    Maybe geng 20 org yg pukul dia tu spesis mcm Sam (2+1) kot.

    "Aku karate kau..hiah..hiah..hiah" (buat tgn mcm sotong).

    Wahahhaha..

    BalasPadam
  5. anon 4:28
    Rasanya ko pun sama x tahu cerita.

    salam..please link kan blog saya. Tq

    BalasPadam
  6. Terrer setat ni...20 org tu beb, kalu den bukan bengkak mau patah giok, paling kurang pun pecah biji kundang den....dia relax aje, boleh kata muka dia sebelum tklah bulat camtu...20 org pukul kat belakang kepala aje tu....
    Adoyaiiii.....niler pembohong paling gaban di tahun 2012...

    BalasPadam
  7. 2o org vs 1 org.. bengkak2 jer.. ilmu nya pasti tinggi... tapi klu betul 20 org.. kebau pun tombang... hahaha

    BalasPadam
  8. bio beno ustaz bad ni,kalu dia kena bantai @pukul dengan 20 orang,macam mana dia elok berjalan sana-sini masuk mahkamah,berceramah kata dia difitnah.....kalu 20 orang tu sebesar brock lesnar pasti tak terbangkit punya....ni elok je tangan elok melambai kat news reporter......nampak sangat tipunyer.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping