Rabu, April 25, 2012


Fuh!!! Hangat sungguh isu pasal video 'Aiskrim' ni ye. Habis kecoh satu dunia blog dibuatnya. Sampai ternganga Si Nurul Izzah ni sebab tak percaya.

Mana tidaknya. Yang buat pendedahan tu bukan orang lain. Rakan sepermainan Papa dia yang 'Hebat' tu jugak. Maka, sebab itulah dia pun ternganga mulut.

Dalam dok orang cerita pasal video 'Aiskrim' tu, ada juga video khas yang dibuat untuk Si Nurul Izzah ni. Video ni hadiah dari orang dikawasan Lembah Pantai sendiri.

Jadi, tak perlu la kita persoalkan lagi mengenai Si Nurul Izzah ni ye tak. Dah memang sah dia tak reti buat kerja. Yang dia tau menipu rakyat je kerjanya!!! 

Tu pun kira nasib baik la orang Lembah Pantai ni buat video. Kalau dibuat benda lain, tak ke naya jadinya!!! Nanti sakit dapat, malu pun dapat, baru padan muka dia!!!
VIDEO NURUL IZZAH ANWAR DIMAKI OLEH PENDUDUK LEMBAH PANTAI KERANA MENIPU!

Renungilah dan tatapilah gambar abang Rafee dari Flat Sri Pahang ini. Lihat raut wajah beliau yang menggambarkan seribu rahsia dan sejuta makna. 


Luka kesedihan dan keperitan beliau merelakan pemergian arwah isterinya hari ini berdarah kembali apabila Ahli Parlimen Lembah Pantai yang juga merupakan Naib Presiden PKR menghantar surat memutarbelit fakta sehingga menghantar jemputan untuk BERSIH 3.0 kepada arwah isteri beliau.

Abang Rafee merupakan seorang penduduk di Flat Sri Pahang, dan pada hari ini boleh dikategorikan sebagai seorang lagi mangsa politik rakus dan tidak bermoral Nurul Izzah Anwar. 

Abang Rafee menceritakan bagaimana anak beliau yang menggigil datang meberi surat dari Ahli Parlimen tersebut kepadanya. Menggigil kerana kesedihan yang tidak terkira meningkatkan arwah ibu yang tercinta.

Dengarlah penjelasan Abang Rafee sendiri dalam video ini:   

Dengarlah pula pesanan Abang Rafee kepada Nurul Izzah Anwar: 

Seterusnya, klik kat sini. 
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping