Selasa, Mei 29, 2012


Yup! Memang tidak dapat disangkal lagi. Si Nurul Izzah ni memang seorang yag sudah hilang ingatan. Paling tidak, dia seorang pengidap penyakit Amniesia.

Mana tidaknya. Dalam kenyataan dia hari ini, jelas dia mengkritik parti yang disertai dan diterajui oleh Papanya sendiri iaitu PKR. Dia lupa yang PKR tu Parti Kecoh Ramai.

Buktinya, sejak PKR muncul dalam kancah Politik Malaysia, baru itu kita lihat budaya GANAS ini diterapkan didalamnya.

Bermula dengan Pilihan Raya Kecil Permatang Pasir dan diikuti pula di Permatang Pauh. PKR menjadi dalang dalam tindakan ganas terhadap penyokong Barisan Nasional.

Jangan kata petugas, malah kenderaan yang ada lambang BN atau UMNO pasti akan dipecahkan. Tayarnya akan dipancit. Ceramah - ceramah dikacau ganggu.

Apakah Si Nurul Izzah lupa dengan perkara tersebut? Malah dalam Pilihan Raya Bagan Pinang pun begitu juga. Penyokong Pakatan Pembangkang juga yang bertindak agresif.

Segerombolan penyokong - penyokong mereka yang berkumpul disekitar Teluk Kemang bertindak ganas menghalang lalu lintas sambil menyepak terajang kenderaan petugas BN.

Malah, pergaduhan besar diantara Penyokong Pembangkang dengan Penyokong BN setempat nyaris tercetus dihadapan simpang masuk ke Marina Bay, Port Dickson.

Tak lupa jugak kekecohan yang dicetus oleh puak - puak Anak Muda Kecoh sewaktu majlis angkat sumpah Datuk Eskay di Masjid Amru Al - As Sentul.

Jadi, siapa sebenarnya yang dikatakan mengamal Politik Ganas ni Nurul oi!!! Jangan setakat nampak nyamuk diseberang laut je. Tengok jugak la bangkai gajah yang mati depan mata tu!!! Jangan la pura - pura jadi buta pulak!!!
JAWAPAN Datuk Raja Nong Chik terhadap isu “Malam Berdarah di Lembah Pantai” membuktikan wujud percubaan untuk mengalih perhatian dan memutarbelit fakta kejadian.
Tidak boleh dinafikan telah berlaku keganasan yang mengakibatkan kecederaan kepada seorang warga emas yang wajib dihormati dan kepada seorang anak kecil yang wajib dilindungi.

Malangnya, serangan keganasan ini bukan hanya satu serangan terhadap rakyat yang tidak bersalah tetapi juga merupakan satu serangan terhadap demokrasi.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. keluarga sial anak-beranak...pegi mampus la ko anak-beranak

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping