Selasa, Mei 29, 2012


Satu perkara yang pelik. Kenapa baru sekarang Si Raja Tikus tu nak keluarkan cerita pasal Si Assmin Ali ni? Secara tiba - tiba pulak tu.

Siapa yang suruh dia buat benda tu? Kalau sebelum ni, dia sendiri pernah kata yang dia seorang penyokong kuat Si Nurul Izzah.

Dan umum tahu, hubungan diantara Si Assmin dengan Si Nurul Izzah ni memang tak baik. Nak pulak mereka ni terdiri dari puak - puak yang berlainan dalam PKR.

Jadi, adalah tidak mustahil Si Raja Tikus tu keluarkan cerita pasal Si Assmin ni atas sebab untuk mencemar imej Assmin yang dilihat semakin tak berguna tu.

Walau apa pun yang dinyatakan dek Raja Tikus ni, satu pun tak boleh diterima pakai sebenarnya. Sebab dia sendiri pernah mengaku kata dia seorang Kaki Fitnah.

Dia sanggup buat kerja Haram Jadah tu demi kepentingan individu - individu tertentu dari kalangan Pakatan Pembangkang.

Maka tak mustahil dakwaan yang dia buat ni juga merupakan salah satu daripada Fitnah yang sengaja dicetus untuk memesongkan isu tertentu. 

Jadi, bagi Semut, dakwaan tu tak boleh dipercayai lansung!!! Bukan la Semut nak sokong sangat Assmin tu. Tinggal lagi, ini kerja SPRM untuk buat siasatan. Jangan la diorang tutup sebelah mata pulak!!! Rakyat perlu tahu perkara sebenarnya!!!
KUALA LUMPUR - Penulis blog Malaysia Today Raja Petra Kamarudin mendakwa memiliki 'fail rahsia' mengenai Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali ketika beliau masih berada dalam kerajaan pada 1995.
   
Dalam entri terkini bertajuk "MACC 'Deep Throat' comes out of the closet" (Pemberi maklumat SPRM dedah identiti diri), Raja Petra atau lebih dikenali sebagai RPK, mendedahkan beliau diberi pelbagai fail dan dokumen oleh seorang pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang sudah bersara satu ketika dulu.   
   
RPK mendakwa kertas siasatan dan fail terbabit adalah mengenai Azmin yang merupakan setiausaha sulit kepada Timbalan Perdana Menteri pada masa itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
   
Beliau menegaskan fail terbabit menunjukkan dakwaan pelbagai transaksi saham, hartanah dan kenderaan bernilai jutaan ringgit.
   
RPK berkata fail berkenaan bertarikh sejak 17 tahun lepas ketika SPRM masih dikenali sebagai Badan Pencegah Rasuah.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping