Jumaat, Mei 11, 2012


Fuh!!! Tak sampai sehari cerita pasal Haji Hadi nak laksanakan Hukum Hudud, dah ada orang yang tegur? Memang hebat sungguh permainan Politik diorang ni.

Kan Semut dah kata semalam. Hakikatnya, DAPigs TIDAK AKAN BERSETUJU untuk melaksanakan Hukum Hudud ni dalam apa cara sekali pun.

Waima kata semua rakyat Malaysia ni dapat kerja, dapat pendapatan yang lumayan atau apa sahaja keadaan sekali pun, DAPigs tidak akan setuju.

Malah, pimpinan Pakatan Pembangkang yang diketuai oleh Si Ketua Penipu tu pun dah buat keputusan 'Bersetuju Untuk Tidak Bersetuju' berkaitan dengan isu tersebut.

Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu mewakili pemimpin lain dalam Pakatan Pembangkang MENOLAK isu hukum Hudud ni secara terang - terangan.

Jadi, tak payah la Haji Hadi nak berangan - angan dan cuba untuk menipu rakyat dengan sketsa Hukum Hudud ni. Buang masa je sebenarnya. Buat dosa menipu rakyat ni, apa faedahnya!!! Sekarang, dah kena tegur, Baru Padan Muka!!!
KUALA LUMPUR - Pengerusi DAP, Karpal Singh menggesa Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhenti mengeluarkan kenyataan bagi pihak Pakatan Rakyat.
Karpal berkata, Abdul Hadi tidak berhak berbuat demikian terutama ketika menyatakan pakatan itu akan melaksanakan hudud jika berkuasa.
Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu juga berkata kenyataan Abdul Hadi adalah retorik semata-mata dan tanpa sebarang justifikasi.
"Amat dikesali akhir-akhir ini Hadi kerap mengeluarkan kenyataan dan kemudian terpaksa menariknya kembali. Saya telah katakan sebelum ini, dan saya katakan sekali lagi bahawa hudud tidak boleh dilaksanakan di Malaysia kerana ia jelas bercanggah dengan Perlembagaan," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. KAHKAHKAHKAHKAHKAH,HJ HADI LUPA KOT KEDUDUKAN PAS DALAM PR...

    BalasPadam
  2. kena tegur dgn OKU pun menggeletar lutut???
    Mcmana nak laksana HUDUD??

    BalasPadam
  3. Dah berkali2 oku karpal ni hentam hudud. yg peliknya Hadi awang masih tak serik bahkan yakin Hudud boleh dilaksana melalui PR! apa kes? hadi tak korek telinga ke? tak baca paper ke?

    mohon linkkan blog. TQ!
    http://reversebaikpunya.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. k enapala sitolol2 pas ni tak reti2 nak belajar dan paham apa yang mereka dah alami dan rasai,apa jugak yang dapig kata dan buat sitolol2 pas sanggup bermatian menyekong tapi bila sitol0l pas ni baru nak belajar bercakap dah kena tengking dek karpl oku tu. sian siHAJI HADI AWANG tu.

    BalasPadam
  5. Kan kita semua dah tahu yg pemimpin PAS majoritinya Bodoh dan Bahlol? Dan lagi pengikutnya lagilah BANGANG! ! Ahli2 parti cina sudah lama tahu sebab itu mereka buat baik untuk ambik peluang?

    BalasPadam
  6. mcmni ke sikap orang yg dikatakn alim takutkn Allah baru kena tegur kafir OKU dah terkenceng takut hahahaha takut hilang kuasa mengatasi ketakutan kepada A..... sian depa ni

    BalasPadam
  7. sebab itulah umno tidak meletakkan hukum HUDUD didalam perundangan negara.kerana rakyat malaysia yang bukan islam tak terima hudud.jadi umno mengamalkan sistem demokrasi terpimpin.iaitu memimpin rakyat yang berugama islam melalui islam fardu ain dan perundangan negara dan memimpin rakyat yang bukan islam melalui perundangan negara saja.mereka juga bebas mengamalkan ugama mereka sendiri.sebab itulah sepanjang tempoh umno memerintah negara ini sentiasa berada dalam keadaan aman.rakyat negara ini bolih hidup bebas sepanjang masa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping