Khamis, Jun 21, 2012

BUKTI...mangsa menunjukkan perintah mahkamah dan laporan polis yang dibuatnya.
Gempar!!! Ni Datuk mana pulak yang main ugut - ugut orang pakai pistol sebagainya ni? Macam dah tak de cara lain nak selesaikan masalah. Tak gentleman lansung!!! Buat rugi je dia ada gelaran Datuk. Tapi perangai tak semenggah!!!
KOTA KINABALU: Niat seorang ibu muda mengambil anaknya berusia dua tahun dalam jagaan keluarga mentuanya berstatus VIP sejak Oktober tahun lalu, dibalas dengan sepak terajang manakala bapanya yang cuba membantu, diugut dengan pistol oleh besannya. 
Wanita itu yang mahu dikenali sebagai Sri, 20-an, berkata, kejadian berlaku di sebuah taska di sini, jam 10.30 pagi Jumaat lalu. 


Menurutnya, sebelum kejadian dia bergegas ke taska itu bersama adiknya berusia 17 tahun bagi mengambil anaknya dengan membawa surat perintah penjagaan sementara dikeluarkan mahkamah pada 17 Januari lalu. 

Sri berkata, tidak lama kemudian, bapa dan ibu mentuanya bergelar Datuk dan Datin serta abang iparnya tiba di taska itu, sebelum Datin terbabit membawa cucunya berusia dua tahun itu ke dalam kereta.
Categories:

4 ulasan:

  1. datuk tu nama dia DATU' AMIR KAHAR, bini dia DATIN AMINAH AMBROSE.... boooooo

    BalasPadam
  2. hahahaha DATIN and DATU... apalah mau jadi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping