Selasa, Jun 19, 2012


Pelikkan. Si Nurul Izzah ni pandai pulak suruh orang lain bersuara untuk menerangkan Kebenaran. Tapi dia sendiri macam mana?

Kenapa dia sendiri pun tak nak tegakkan Kebenaran? Padahal, dia jugak yang kata, "Bercakap Benar Bukan Sahaja Tuntutan Agama Malah Terhadap Pemimpin..."

Jadi, adakah dia bukan seorang pemimpin dan juga bukan seorang Islam untuk bercakap benar dalam sesebuah isu yang dibangkitkan?

Sebelum ini, dah banyak dah isu berkaitan dengan Papa dia sendiri telah dibangkitkan oleh individu - individu yang kenal rapat dengan Papa dia.

Tiga isu utama yang dibangkitkan ialah mengenai salah laku moral, perihal 20 akaun dibawah kendalian Papanya dan isu hubungan seks dengan isteri Si Assmin.

Dah banyak pihak yang tampil membuat cabaran demi cabaran supaya mendesak Papa dia membuat kenyataan. tapi, sampai hari ni masih senyap lagi.

Isu kes liwat sebagai contoh. Si Saiful tu dah cabar Papa Nurul Izzah ni supaya angkat sumpah laknat demi membuktikan tuduhan dia tidak benar.

Tapi, ada Papa dia sahut cabaran tersebut? Ada Papa dia bersuara untuk tegakkan Kebenaran? Takde!!! Papa dia dok menafikan sahaja!!!

Dalam isu skandal seks dengan Chinadoll yang didedahkan Datuk Shazryl Eskay pun macam tu jugak. Sampai ke sudah tak pun sebarang tindakan yang diambil.

Nak harapkan Papa dia saman pun entah sampai bila nak saman. Itu yang dinamakan sebagai menegakkan Kebenaran? Kepala Hotak Dia La!!!

Terbaru isu pasal 20 akaun yang melibatkan wang bernilai lebih daripada RM 3billon hasil pendedahan bekas Timbalan Gabenor Bank Negara. Pun Papa dia tak nak jelaskan jugak.

Dok sibuk ke hulu ke hilir kata kes tu dah ditutup oleh BPR. Setakat tutup fail, tak bermakna kes tu belum selesai brader!!! Isunya masih tak selesai jugak!!!

Dan bukan setakat Papa Si Nurul Izzah ni je yang diam bila dibangkitkan isu berkaitan keluarga Si Nurul Izzah ni. Malah Mama dia sendiri pun masih terkunci mulut.

Kenapa Si Nurul Izzah ni tak desak mama dia buat sidang media bersama dengan isteri Assmin Ali tu tentang dakwaan skandal Papa dia? 

Kenapa dia biarkan isu tu terus bermain dibibir Nallakarupan? Kata nak sangat tegakkan Kebenaran, jadi kenapa Si Nurul Izzah tu tak buat?

Sudah la Nurul oi!!! Jangan setakat cakap kat orang je pandai. Diri sendiri tu dah kaji ke belum? Sedangkan dia pun takut nak tegakkan Kebenaran, lagi dia nak cabar orang lain? Dasar tak sedar diri. Cakap je pandai, tapi buatnya, hapah pun Tarak!!! Ptuih!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping