Isnin, Jun 11, 2012


Ramai orang yang mempertikaikan kelayakan Si Mahaberuk ni sebenarnya. Apa hak dia untuk diberikan layanan yang cukup mewah oleh Kerajaan PKR Selangor?

Kenapa pulak dia menjadi insan yang terpilih sedangkan ramai lagi orang lain yang mereka boleh bantu? Kenapa tidak dibantu orang miskin yang ada di Negeri tersebut?
SHAH ALAM – 
Exco Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin, Dr Xavier Jayakumar berkata, bantuan tersebut meliputi pelbagai aspek seperti kewangan dan khidmat guaman.

“Sekiranya ada permohonan daripada Khalid, saya sedia berbincang dengan Exco Kerajaan Negeri yang lain untuk pertimbangkan apa jua bantuan yang diperlukan Khalid Ismath termasuk kewangan,” katanya pada sidang media di pejabatnya, di sini, sebentar tadi.
Jelas, tindakan Kerajaan PKR Selangor ni telah menyalahgunakan kuasa serta mengkhianati kepercayaan rakyat Selangor dalam tindakan mereka ini.

Mereka secara terang - terangan menggunakan duit rakyat untuk kepentingan seorang individu yang dikenakan tindakan atas kesalahannya sendiri.

Sama la macam mereka lakukan ketika hendak membela ADUN Sri Muda yang mengutuk DYMM Tuanku Sultan Selangor tak lama dahulu.

Siapa yang suruh dia buat semua benda tu? Ada rakyat Selangor berikan kepercayaan kepada wakil rakyat mereka untuk membela orang seperti Si Mahaberuk ni?

Adakah rakyat Selangor memilih dia untuk menjadi wakil mereka dalam membuat demonstrasi mendesak agar dihapuskan pinjaman PTPTN sebelum ini?

Siapa yang suruh dia sertai Perhimpunan Bersih 3.0 di Dataran Merdeka tu? Ada rakyat Selangor yang suruh dia buat semua benda tu?

Dia sendiri yang cari penyakit, kenapa hak rakyat Selangor pulak yang hendak dijadikan pertaruhan? Kalau nak tegakkan keadilan, bukan hanya untuk Si Mahaberuk ni je.

Bagaimana pula dengan mereka yang turut menerima hukuman yang sama? Kenapa tidak ada wakil rakyat PKR Selangor yang nak membela mereka?

Jangan pelik la kalau lepas ni ada dikalangan pemimpin atau pengikut PKR ni buat salah, mereka akan tegakkan Keadilan untuknya. Waima orang tu membunuh sekali pun.

Itu pasal la diorang beria - ia sangat nak membela Si Pencuri yang dah mencuri duit majikan dia sebanyak RM 200,000 sebelum ini.

Sebab memang itulah Keadilan yang dimaksudkan oleh mereka. Sedangkan Kaki Liwat dan Penderhaka kepada ibu sendiri pun diorang bela. Inikan pulak kalau orang macam Si Mahaberuk ni. Lagi la diorang sanggup lakukan apa saja!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. ayam sabung mesti kena jaga broooo nanti bleh guna lagi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping