Rabu, Julai 11, 2012


Ps: Hebat sungguh la Pak - Pak Lebai PAS kat Kedah ni no. Dah la depa busuk ati terhadap Menteri Besaq depa sendiri. La ni dok balun pi bersenam dalam kelab la pulak!!!

Betul la Lebai PAS la ni dah 'ghapla jingga'. Siang dok sempoi pakai serban, malam pulak 'hora' macam anak muda. Kelab malam pulak berterabuq merata. Nak jaga kebajikan rakyat la sangat kunun!!! Islam sangat la lagu tu no!!! Buat la selalu, alamat jahanam la Islam tu nanti!!!
Gambar gambar kat atas tu hanya terdapat dalam pemerintahan Pas di Kedah.. Kelab Malam paling berprestij di Alor star ini diluluskan oleh Kerajaan Pas Kedah bagi memenuhi aktiviti SO 'SIAL' rakyat negeri Kedah yang majoritinya umat Islam..
Tarian separuh bogel dipersembahkan kepada pengunjung yang hadir serta promosi promosi arak dan beer menjadi keutamaan bagi premis hiburan ini..Inikah pemerintahan Islam yang diperjuangkan Pas ??


Imej Kedah tercalar kerana perangai KEBABIAN pemimpin Pas Kedah yang bertanggungjawab keatas pertambahan pusat pusat hiburan di Kedah..

Mak Aiii.. tak sangka kat Kedah pun ada benda-benda macam ni?? Lepas ni geng lebai Pas yang selalu dok pi Danok tu tak payah pi sana dah la noo.. kat Kedah sekitar Alor Setar pun dah banyak dah..benda maksiat macam ni. - sumber
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. susah nak cakap.orang MELAYU masih lagi TAK FAHAM dengan putar belit POLITIK PR.

    BalasPadam
  2. mungkin inilah yang dikatakan hudud pas dimana hukum hudud hanya dikenakan pada orang islam saja.orang yang bukan islam tidak dikenakan.yang terlanjang diatas pentas tu mungkin yang bukan islam atau menyamar bukan islam agaknya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping