Ahad, Julai 29, 2012


Korang tengok sendiri la perangai seorang pemimpin yang KONONnya memperjuangkan Islam ni. Dia bercakap pun berbelit - belit.

Kalau sebelum ni, dia tolak kajian yang dijalankan oleh Majlis Profesor Negara mengenai Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Kata Mahfuz, kajian itu dilihat tidak mendatangkan sebarang impak kerana didakwa berat sebelah dan tidak dijalankan secara menyeluruh.
Sementara itu, Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar menyelar kajian itu dan menyifatkannya sebagai tidak tepat dan tidak menggambarkan pandangan keseluruhannya.
Katanya, kajian itu hanya untuk meyakinkan rakyat bahawa ramai yang memberi sokongan terhadap BN, sedangkan perkara sama juga berlaku terhadap Pakatan. - Sinar Harian
Tapi, dalam kenyataan Mahfuz semalam, dia bersetuju pulak dengan apa yang dilakukan oleh Majlis Profesor Negara tu.

Tinggal lagi, kata dia, kajian tu hanya akan menyukarkan Perdana Menteri untuk menentukan tarikh Pilihan Raya Umum yang akan datang.
SHAH ALAM - Pas mendakwa hasil kajian beberapa anggota Majlis Profesor Negara (MPN) "agak berbeza dan bercelaru" antara satu sama lain, sekali gus akan menyukarkan Datuk Seri Najib Tun Razak dalam menetapkan tarikh Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).
Sambil berkata pihaknya menghormati hasil kajian beberapa universiti yang diumumkan baru-baru ini dan terbaru semalam, Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar berkata, hasil kajian terbaru semalam akan meletakkan Najib selaku Perdana Menteri dan Pengerusi Barisan Nasional (BN) dalam keadaan yang "sukar."
Cewah!!! Macam dia boleh baca pulak minda Perdana Menteri ye. Yang herannya, kenapa diorang ni sibuk sangat nak tau pasal tarikh Pilihan Raya ni?

Macam - macam spekulasi diorang buat. Tak boleh sabar sangat dah nampak gayanya. Apa yang diorang pening sangat. Suka hati PM la nak umum PRU tu bila.

Yang pasti PRU akan tetap diadakan selepas bulan 3 tahun depan. Itu sahaja. Jadi, kenapa diorang nak susah - susah sangat buat spekulasi yang bukan - bukan!!! Pejuang Islam menda jadahnya kalau tak boleh sabar!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Memang best jadi Pembangkang, jadi MP, jadi naib Presiden parti. Bekerja hanya untuk poket sendiri dan kelompok parti sahaja. Hal rakyat tak ambil peduli langsong, nak mampus ka, nak kebulur ka, itu semua tanggungjawab kerajaan..yeah..cantik Demokrasikan?? Sebab tu aku target jadi Timbalan Presiden PAS, atau sekurang2nya Naib Presiden PAS. Aku boleh cakap apa aku suka. Aku tak perlu belajar apa pun macamana cara nak membangunkan rakyat dan negara. Peduli apa dengan rakyat!! Aku cuma nak balun, nak confusekan Gomen sahaja,lagi aku nak confusekan rakyat,supaya rakyat sokong parti aku menang. Bila parti aku menang dapatla aku jadi PM, atau sekurang2 jadi Minister, lagi kaya aku,lagi power aku. Rakyat apa peduli!! Itu tanggungjawab Gomen!!!Itulah advantage jadi Mahfuz..diberanakkan bodoh, cakap bodoh, buat kerja bodoh, memperbodoh-bodohkan rakyat dan MB sendiri,tapi boleh hidup bergaya dan mewah dibumi Malaysia. Aku amat yakin orang macam ni dengan kredibiliti semacam ni jika dilahirkan di Mumbai,jangankan nak memperjuangkan Islam, nak tarik kereta lembu pun tak layak..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping