Berita Pahang

Isnin, Ogos 27, 2012


Kedudukan Timbalan Pengerusi UMNO Negeri Pahang hari ini dilihat agak bergoyang. Semuanya akibat kehadiran beberapa muka baru di Lanchang.

Mana tidaknya. Di Malaysia ni, artis lebih popular jika dibandingkan dengan ahli Politik. Kalau letak diorang sebelah - sebelah, dah tentu orang akan pilih artis. Apa pun, tahniah buat ADUN Lanchang kerana berjaya menganjurkan Majlis Rumah Terbuka yang cukup meriah!!!
Dianggarkan lebih 5000 penduduk Lachang pelbagai kaum hadir menyerikan Majlis Jamuan Hari Raya Aidilfitri DUN Lanchang yang diadakan di Dataran Dato Bahaman Lanchang. Majlis yang bermula pada jam 2.00 petang telah mula didatangi tetamu sejak jam 1 tengahari lagi.
Majlis turut diserikan dengan kehadiran artis Rosyam Noor, Awie dan juga Angah Raja Lawak. Rata rata pengunjung yang ditemui menyatakan perasaan gembira dan berpuas hati dengan majlis yang diadakan.

Setelah selesai majlis, ADUN Lanchang, Datuk Mohd. Syarkar Shamsudin mengucapkan terima kasih kepada penduduk Lanchang yang hadir dan juga kepada petugas dan anggota RELA yang terlibat menjayakan majlis penuh bermakna ini.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping