Ahad, Ogos 26, 2012


Ini satu benda yang semua orang masih lagi tak sedar. Hakikatnya, Si Ketua Penipu ni seorang yang Gila Glamour!!! Dia memang suka mencari Publisiti Murahan.

Sekarang ni orang dah kurang cerita pasal dia. Semua dok tumpu kepada masalah diantara PAS dan juga DAPigs mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud.

Perakar tu sikit pun tak de kaitan dengan Si Ketua Penipu tu sebenarnya. Jadi, dia terasa yang dia dah semakin dilupakan.

Malah kemunculan dia dalam satu sesi di laman maya baru - baru ni pun tak diambil peduli dek orang lain. Orang buat tak tau je kat dia. Tu sebab la dia mula rasa tersisih.

Maka, untuk mendapatkan semula perhatian rakyat terhadap dia, jadi dia meroyan la macam orang Gila tak tentu arah menyalahkan orang itu dan ini.

Dia nak jugak selit nama dia dalam isu berkaitan dengan Hukum Hudud ni supaya orang nampak dia ada bersuara mengenainya.

Tinggal lagi, cara dia bersuara tu yang tak kena. Orang nak tau apa pendirian PKR mengenai Hukum tersebut. Bukannya nak dengar dia mengarut macam orang Gila!!!

Bagi tau je. Adakah PKR menyokong perlaksanaan Hudud atau sebaliknya? Kalau diorang sokong, kenapa ianya tak dijadikan sebagai agenda dalam Buku JingGay dia? Itu je. Tak payah la nak mengarut yang bukan - bukan!!!
SHAH ALAM: Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim terus menuduh Umno sebagai mengamalkan politik melulu setelah menyingkap kembali kenyataannya bersabit hukum hudud tidak boleh dilaksanakan selagi tidak mendapat persetujuan DAP, pada sidang media Pakatan Rakyat tahun lalu.

Beliau dalam kenyataan medianya berkata perbuatan merujuk kembali rakaman video itu sebagai percubaan keji bersifat ugutan dan hasutan bertujuan membangkitkan pesengketaan agama dan etnik di Malaysia.
 
Namun tidak pula Anwar nyatakan pendirian PKR secara jelas, samaada mereka menerima pelaksanaan hudud di Malaysia atau tidak. Beliau hanya memberitahu PKR mengiktiraf serta menghormati perbezaan pandangan dan kedudukan parti-parti komponen dalam Pakatan Rakyat.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping