Khamis, Ogos 02, 2012



Penasihat parti DAP, Lim Kit Siang kini khabarnya tengah buat road tour mengatakan dia tidak terlibat dengan 13 Mei.

Mengikut maklumat yang diterima, pelbagai versi di pelbagai lokasi Kit Siang pergi untuk menunjukkan kononnya 13 Mei adalah konspirasi memburukkan namanya. 

Walhal kisah dia dalam rusuhan kaum pada ketika itu memang segar di ingatan mereka yang masih hidup pada 13 Mei 1969.

Dia ingat dia seorang je kot yang hidup lagi! Ayah Keris juga salah seorang anggota yang bertugas. Kita dengar sendiri pengalaman dia. 

Dan dari dia juga semangat berjuang demi Agama Bangsa dan Tanahair ini terbit dalam diri Keris


Kalau tengok gambar di atas, siapa yang tengah beria rempuh polis? Nak tipu lagi? - Sumber

Ps: Kalau tak menipu, bukan Penipu Rakyat la namanya!!! Diorang bukan ada kerja lain nak buat selain dari menipu je!!! Lagi pun, itu je yang diorang tau buat!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. kenapa orang yang jelas ada rekod buruk nak dijadikan pemimpin,orang islam carilah pemimpin yang mukmin,bukan aku menolak agama lain,tetapi kita wajib memperjuangkan agama masing masing.jangan alasan reformasi kita nak terbalikan dunia.politik urusan dunia agama untuk ahkerat.

    BalasPadam
  2. Kit Siang memang dah buat dosa
    13 mei pula hendak dinafikan
    Bila Melayu menyokong dia
    Itulah Melayu yang x bertuan!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping