Selasa, Ogos 28, 2012



Umurnya bakal mencecah 20 tahun, 28 September ini. Dalam usia muda sebegini, Izara Aisyah boleh dikatakan beruntung kerana mempunyai segalanya.

Bukan saja memiliki raut wajah menawan, malah karier lakonannya juga berjalan lancar tanpa diiringi sebarang kontroversi.

Hari demi hari, bakat anak kelahiran Johor ini semakin mendapat tempat dalam kalangan penonton.

Usai tayangan drama bersiri popular, Vanilla Coklat di TV3 yang berjaya melonjakkan namanya, wajah Izara kini menghiasi pula slot Zehra menerusi drama Naziha.

Dua tahun berada dalam industri selepas memenangi tempat kedua pertandingan Dewi Remaja 2009/2010, Izara mengakui semakin selesa menjalani kehidupan sebagai selebriti.

“Alhamdulillah, kehadiran saya dalam dunia lakonan disedari dan diterima peminat yang banyak memberi sokongan.

“Bukan mudah untuk membina karier dan saya anggap ini semua sebagai rezeki,” katanya ketika ditemui di majlis anjuran Burger King, baru-baru ini.

Biarpun terpaksa mengorbankan masa remajanya, menurut Izara, tidak sedikit pun terdetik rasa menyesal dengan apa yang dilaluinya.

“Ya, kadang-kadang saya agak tertekan dengan jadual yang padat setiap hari.

“Namun, inilah impian saya dari dulu. Di sebalik semua ini, saya bersyukur kerana emak sentiasa memberi sokongan dan nasihat,” katanya yang hanya berkesempatan berehat ketika Ramadan lalu.


Tak memilih

Semakin ‘lebat’ dengan tawaran lakonan, tidak lama lagi Izara akan memulakan penggambaran filem Putera di samping pelakon handalan seperti Beto Kusyairi dan Namron.

Putera merupakan filem kedua dibintangi Izara selepas KL Zombie dan selepas itu dia bakal terlibat dengan sebuah lagi filem baru.

Mula dikenali daripada drama televisyen, Izara menafikan dia kini hanya memilih tawaran berlakon di layar perak.

“Saya bukanlah terlalu memilih dan akan ambil tawaran mana yang datang dulu, tidak kira drama atau filem.

“Malah, sebagai pelakon baru, saya sedar kemampuan lakonan saya. Jika saya rasa belum layak membawakan sesuatu watak, saya akan tolak,” katanya yang terpaksa menangguhkan pengajian di kolej demi memberi tumpuan kepada lakonan.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping