Rabu, Ogos 08, 2012


Bila bercerita bab Datuk Lee Chong Wei, nak pulak Si Manoharam tu kutuk - kutuk macam sial ye tak. Siap kata yang diorang mampu buat lebih baik dan sebagainya.

Bila dah kantoi dan dikecam oleh seluruh penduduk Malaysia ni, tau pulak dia nak buat muka Haramjadah serta meminta maaf. 

Ingat senang - senang orang nak maafkan dia agaknya. Itu la. Orang tua - tua dah pesan. Biar terlajak perahu, jangan terlajak kata. Nanti buruk padahnya.

Itu bercerita pasal Datuk Lee Chong Wei. Yang pasal Raja Pecut Berbasikal Negara ni, tak nak pulak dia keluarkan komen ye tak. 

Ke memang dia dah sedar yang Pakatan Pembangkang tak mampu nak lahirkan atlet seperti mana yang sedia ada hari ini? Maklum la. Semua tu bukannya penting sangat pun.

Yang pentingnya, diorang dapat kutuk dan sindir pihak Kerajaan sedia ada. Bila tiba harinya nanti, satu hapah pun diorang tak buat jugak!!!

Walau apa pun, atlet - atlet yang bertanding dan layak ke sukan Olimpik tu semuanya kira memang superb belaka. Tak de sorang pun yang mengecewakan.

Walaupun diorang balik tanpa sebarang pingat, tapi usaha diorang membawa nama Negara diperingkat Antarabangsa tu pun dah cukup baik.

Tahan la dari pemimpin Pakatan Pembangkang tu yang asyik tau nak mengutuk Kerajaan je kerjanya!!! Yang paling penting sekali, Pakatan tak memerintah pun, atlet Negara dapat jugak ke Sukan Olimpik!!! Tak payah tunggu diorang pun!!!
PELUMBA basikal trek kebangsaan, Mohd Azizulhasni Awang berjaya mara ke peringkat akhir trek Keirin Individu Lelaki Sukan Olimpik 2012 di London, tetapi gagal membawa sebarang pingat.
Selepas usaha Datuk Lee Chong Wei, dia menghidupkan semula harapan emas negara awal pagi ini.
Bagaimanapun dalam saingan final yang berlangsung kira-kira 1.05 pagi tadi, Azizulhasni hanya menduduki tempat keenam daripada enam peserta peringkat akhir.
Azizulhasni bersaing bersama Shane Perkins (New Zealand), Chris Hoy (Britain), Maximilian Levy (Jerman), Teun Mulder (Belanda) dan Simon van Velthooven (New Zealand) pada jam 12.50 pagi ini (waktu Malaysia).
Pingat emas dimenangi oleh Hoy. Maximilian memperoleh perak manakala Velthooven dan Mulder (gangsa).
Dalam mesej yang dihantar beberapa minit sebelum final, Azizulhasni berkata, "Doakan saya untuk Final Keirin dgn membawa pingat EMAS pertama negara! #supportpocketroket."
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Rasanya dah lama bebeno sang semut kesayangan ku ini tak nyuit Nurul bt anugay....udah hilang dipasaran ke budak bengai tu....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping