Isnin, September 17, 2012


Hek eleh!!! Kalau bab main wayang kulit ni memang kita tak boleh lawan la dengan puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Diorang memang hebat.

Hari tu, Si Ketua Penipu tu kata yang Parti Kecoh Ramai pimpinan dia dah selesai 96% senarai calon untuk menghadapi Pilihan Raya Umum akan datang.

Kiranya macam diorang dah bersiap sedia sangat la tu kononnya. Bayangkang. 96%!!! Itu bukan satu angka yang kecik kalau nak dikira. Dah nak siap sangat dah gayanya.

Tapi, semua tu ternyata hanya wayang mereka semata - mata bila ada beberapa buah Negeri mengadu kata senarai calon diNegeri mereka masih belum selesai.

Diantaranya ialah Negeri Kedah. Disebabkan itulah, DAPigs Kedah menggesa agar PKR menyelesaikan masalah calon di Negeri mereka.

Itu membuktikan bahawa bab calon ni masih belum selesai lag. Jadi, macam mana Si Ketua Penipu tu boleh kata senarai caln dia dah siap 96%? Kat ke menipu namanya tu? Kerja lain tak de. Asyik nak menipu je la kerja dia pun!!!
ALOR SETAR - DAP mahu PKR segera bincang isu agihan kerusi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) kerana ia kini dikembalikan kepada Sekretariat Pakatan Rakyat (PR) Kedah untuk diselesaikan.
           
Pengerusi DAP Kedah, Lee Guan Aik berkata, kepimpinan pusat mengarahkan supaya perbincangan diselesaikan di peringkat negeri.
           
“Agihan kerusi masih belum selesai. Saya tunggu Sekretariat PR Kedah atau PKR panggil untuk bincang. Perbincangan hanya libatkan pertindihan kerusi antara PKR-DAP tanpa membabitkan kerusi milik Pas yang sudah selesai,” katanya, pada sidang media hari ini.
           
Menurutnya, sejak awal lagi, DAP bersedia untuk berunding namun PKR dilihat sering berdolak-dalik hingga ia dirujuk kepada Pusat. Bagaimana pun, baru-baru ini, Pusat mengarahkan perkara itu lebih sesuai dibincang di peringkat negeri.
           
“Kita akan bangkitkan tuntutan sebelum ini supaya DAP diberi lebih kerusi bertanding, babitkan dua kawasan parlimen dan enam Dewan Undangan Negeri (Dun). Kita bukan mahu merayu tetapi ini hak DAP dalam PR,” katanya.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping