Berita Pahang

Jumaat, September 21, 2012


Adus!!! Kenapa la pemberita dalam Utusan Online tu nak jugak terbitkan gambar ni. Kang pedih pulak mata puak - puak Parti Kencing Rakyat tu nanti.

Tambah pulak kalau puak - puak DAPigs tu tengok. Lagi la mendidih darah Anti Islam diorang. Bagi diorang, orang Islam ni tak boleh bersatu.

Itu sebab diorang seboleh - bolehnya nak umat Islam ni berpecah belah dan bergaduh sesama sendiri. Senang sikit diorang nak cucuk hidung.

Tinggal lagi, ada jugak segelintir umat Islam dan pemimpin - pemimpin Islam yang masih tak sedar diri. Diorang tu memang nampak sangat tunduk dan taksub dengan DAPigs ni. Maklum la. Orang Gila Kuasa. Cakap la macam mana pun. Diorang bukan nak layan!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping