Sabtu, September 22, 2012


Teringat pulak filem 3 Abdul. Hanya sebab Si Abdul Wahub, anak yang bongsu tu sebut 'Hospital', habis semua harta kena rampas.

Macam tu jugak la nasib yang menimpa Si Mansor Othman ni. Dia sebut 'Tokong' pun kena cantas dengan pemimpin - pemimpin PKR.

Walhal, Si Mansor tu hanya nak menyatakan bahawa Si Tokong Biawak tu umpama 'Dewa' bagi puak - puak PKR ni. Mungkin ada jugak orang PKR ni yang tak suka.

Ye la. Siapa yang nak kalau pemimpin lain pulak yang mendahului Si Ketua Penipu tu. Kalau Si Biawak tu dianggap sebagai Dewa, habis Si Ketua Penipu tu apa?

Setakat Anugerah tuhan je, tak jadi brader. Dia mesti lebih tinggi dari itu. Jadi, tindakan Si Mansor tu hanya satu penghinaan kepada Si Ketua Penipu tu.

Maka, sebab itulah Si Mansor ni perlu dicantas terlebih dahulu. Dia perlu dihapuskan sebelum ada pulak yang lain ikut jejak langkah dia nanti.

Tapi, apa nak pelik ye tak. Setakat main tikam belakang ni dah menjadi kebiasaan bagi puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Dah jadi norma bagi mereka. Lagi pun, Si Ketua Penipu tu jugak yang ajar. Dia kan suka 'Main Belakang'!!!
KUALA LUMPUR - Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Datuk Mansor Othman dinasihatkan supaya lebih berhati-hati kerana beberapa pemimpin kanan Parti Keadilan Rakyat (PKR) di negeri berkenaan dipercayai berkomplot untuk menjatuhkan beliau.

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kedah, Zamil Ibrahim berkata, kumpulan tersebut kurang senang dengan pencalonan Mansor untuk bertanding pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti pada Mei 2009.

Menurut beliau, Mansor juga kurang disenangi oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng selepas mengetahui Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Penanti itu menggelarnya sebagai sombong, angkuh dan dianggap tokong oleh masyarakat Cina.

''Persoalan yang timbul ialah bagaimana Guan Eng memperolehi maklumat yang terkandung dalam minit mesyuarat strategik PKR pada Mac lalu?
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping