Sabtu, September 22, 2012


Nampak gayanya tak habis - habis lagi Si Karpal Whilchar ni nak memalukan Si Ketua Penipu tu. Sudah la dia tuduh Si Ketua Penipu tu meliwat.

Lepas tu dia memalukan pulak puak - puak Parti Angguk Saja tu dengan memperlekehkan perjuangan menegakkan Hukum Hudud mereka.

Kali ni, dia kata dia nak jimatkan dana untuk menghadapi Pilihan Raya Umum. Dana mana pulak yang dia maksudkan ni? Dana dari Negara asing lagi ke?

Bukan ke sebelum ni, Si Ketua Penipu tu dah buat ketetapan bahawa Pakatan Pembangkang tidak akan mengadakan Pilihan Raya serentak?

Kan itu keputusan Majlis Pimpinan Pusat Pakatan Pembangkang? Kenapa pulak Si Karpal ni nak menentang perkara tersebut? Kenapa dia nak tentang dasar yang telah dibuat?

Kalau perlaksanaan Hukum Hudud tu beria - ia sangat dia suruh ikut dasar yang telah dipersetujui. Tapi, kalau dia menentang, tak pe la pulak ye tak.

Soalnya sekarang, adakah puak - puak Pakatan Pembangkang tu termasuk DAPigs sendiri akan setuju dengan cadangan Si Karpal Whilcar ni? 

Atau adakah diorang akan kata cadangan Si Karpal Whilchar tu hanya pandangan peribadi dan tidak ada kaitan dengan Pakatan Pembangkang? Biasanya itu saja la alasan yang diorang boleh bagi. Maklum la. Apa lagi yang diorang boleh buat selain dari menipu rakyat!!!
GEORGETOWN - Pilihan raya serentak, kedua-dua peringkat negeri dan persekutuan boleh menjimatkan banyak wang pembayar cukai, kata Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh. 
"Pada pandangan saya, pilihan raya harus diadakan pada penghujung penggal lima tahun," kata beliau. 
Karpal mengulas mengenai pilihan raya bagi dewan undangan negeri Selangor yang dicadangkan diadakan berasingan dari Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping