Jumaat, September 21, 2012


Kan Semut dah cakap dah semalam. Setakat jual nama Perdana Menteri, Datuk Seri Najib bin Tun Abdul Razak tu apa la sangat bagi puak - puak Pakatan Pembangkang ni.

Kira tak de sengat sangat la kalau diorang tiru tanda tangan dan buat surat layang atas nama Perdana Menteri ni. Bukannya satu dosa besar pun guna nama orang.

Sedangkan nama Rasulullah pun diorang sanggup jual, inikan pulak nama Datuk Najib. Nak heran apa dengan puak - puak Haramjadah ni.

Demi mendapatkan sokongan rakyat terutama dari kalangan umat Islam, benda macam ni pun sanggup diorang buat. Dan pemimpin utama mereka hanya membutakan mata.

Ini orang Islam sendiri yang buat ni. Kalau bukan Islam yang buat, tak pelik sangat la. Nak pulak kalau puak - puak DAPigs Kafir Harbi tu.

Boleh pulak diorang samakan Baginda Rasulullah S.A.W dengan seorang manusia biasa? Nauzubillah. Kalau nak buat persamaan pun agak - agak la woi!!!

Cari la orang lain nak dijadikan contoh. Kenapa pulak Rasulullah S.A.W tu nak disamakan dengan Si Ketua Penipu tu? Tak masuk akal lansung.

Rasanya perjuangan Rasulullah S.A.W adalah lebih suci dari interpretasi yang cuba digunakan oleh Si Ketua Penipu tu. 

Rasulullah S.A.W tak gunakan janji - janji kosong untuk dapatkan sokongan. Malah Rasulullah S.A.W sanggup menghabiskan duit sendiri dalam perjuangannya.

Tapi, Si Ketua Penipu tu tak macam tu. Dia tak sanggup nak jual rumah dia yang mewah berharga RM7juta tu untuk perjuangan. Dia tak sanggup nak pakai kereta kancil.

Dan yang paling utama sekali, Si Ketua Penipu tu sering menaburkan janji kepada rakyat sedangkan dia sendiri tau yang dia tak mampu nak tunaikan janji tu semua.

Jadi, bagaimana mungkin perjuangan Si Ketua Penipu tu sama dengan Rasulullah S.A.W? Kot ye pun taksub dengan Si Kaki Liwat tu, jangan la melampau sangat woi!!! Jangan la sampai sanggup gadai akidah sendiri!!! - Seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping