Jumaat, Oktober 05, 2012


Puak - puak Haramjadah ni nampak gayanya dah semakin mereng kepala otak diorang gamaknya. Habis semua benda jadi Haram belaka.

Sampaikan nak buat video ajak rakyat berjimat pun jadi satu benda yang 'Taboo' bagi diorang. Tapi ye la. Video ni kan besi. Bukan boleh buat apa pun. Meh baca apa ceritanya dibawah ni. Lepas tu korang fikir la sendiri!!!
Saya agak pelik dengan sikap para penyokong pembangkang yang tiba-tiba mensensasikan isu pergambaran iklan “jimat air” di Happy Mansion di Seksyen 17, Petaling Jaya, khususnya setelah mendapat liputan dari laman pro-pembangkang, Malaysiakini, baru-baru ini.

Dengan tulisan yang bersifat menyemai syak wasangka buruk dan prejudis seolah-olah pergambaran iklan tersebut sengaja dibuat untuk memburuk-burukkan Kerajaan Pakatan Haram Selangor, isu iklan tersebut tiba-tiba menjadi hangat diperkatakan.

Para penyokong pembangkang mendakwa iklan tersebut didalangi oleh pihak BN dan bertujuan untuk memperdajalkan kerajaan pimpinan Khalid Gagap, khususnya berkenaan isu air yang semakin meruncing di Selangor.

Lebih menarik ialah apabila ramai pengamal siber pro-Pakatan Haram mendakwa bahawa lelaki yang bertopi di dalam video rakaman dan gambar yang dirakam salah seorang penduduk Happy Mansion itu ialah Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu, Mohd Ali Baharom.

Alasan mereka cuma satu, iaitu Mohd Ali Baharom dikatakan memakai topi yang sama dengan lelaki di dalam video tersebut!

Saya tertanya-tanya, sampai bilakah puak-puak Pakatan Haram ini mahu memperbodohkan rakyat Malaysia dengan isu-isu bodoh seperti ini?

Salahkah sebuah syarikat produksi iklan mengadakan pergambaran di kawasan kediaman seperti di Happy Mansion?
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. TAKUT PADA BAYANG-BAYANG. INILAH JADINYA KALAU TAK BERSEDIA DAN TAK BERILMU...SEMUA NAMPAK LAIN MACAM.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping