Jumaat, Oktober 05, 2012


Kalau diperhatikan dalam keadaan semasa, penyakit moral ni bukan sahaja berada dikalangan golongan muda. Sebaliknya, ia turut menular dikalangan pemimpin Pakatan.

Sejak kebelakangan ini, sudah banyak kali didedahkan kepada rakyat mengenai perkara tersebut. Kalau sebelum ni, kita tak pernah tau pun apa itu LGBT.

Sekarang, semua orang dah tau apa maksudnya LGBT tu. Bukan setakat itu sahaja. Rakyat jugak turut dihidangkan dengan isu Liwat, Chinadolls, dan 'Aiskrim'.

Nah!!! Siapa yang bawak semua benda ni kalau bukan puak - puak Pakatan Pembangkang tu sendiri? Diorang jugak yang menjadi punca semua ini berlaku.

Tambah memburukkan keadaan apabila Si Ketua Penipu tu sendiri menyatakan bahawa kalau nak buat maksiat kena buat ditempat tertutup.

Secara tidak lansung, kenyataan Si Ketua Penipu tu seolah - olah telah menghalalkan penyakit moral ni berleluasa dikalangan rakyat.

Malah mereka jugak yang turut memperjuangkan Hak Kebebasan tanpa batasan di negara Malaysia ni. Jadi, jangan pulak diorang nak tunding jari ke arah orang lain.

Tapi, dasar manusia yang tak sedar diri ni memang payah nak bagi nasihat. Itu belum bagi diorang memerintah Negara. Kalau dah memerintah nanti, alamat hancur la jawabnya!!! Lagi teruk lagi ada la!!!
KUALA LUMPUR: The government is committed to curbing social ills such as drug addiction, alcohol consumption, illegal gambling and cyber crime involving adolescents.
Prime Minister Datuk Seri Najib Razak said social ills needed to be curbed through various programmes like counselling, protection and rehabilitation for public safety and well-being.
He said among the measures taken was the setting up of the Kuala Lumpur Krash Pad (KLKP) in Chow Kit which functioned as a safe house for kids in the area.
"The KLKP, established for adolescents aged 13 to 21, is also a place for them to receive counselling and to learn through tuition, and computer, culture and music classes.
"To date, 373 adolescents have registered with KLKP," Najib said in his written reply in the Dewan Rakyat today to a question from Datuk Billy Abbit Joo (BN-Hulu Rajang) on social ills involving adolescents and steps taken to check the problem.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping