Khamis, Oktober 04, 2012


Memalukan!!! Kalau ikutkan sebelum ni, bukan main lagi diorang ni jadi anjing peliharaan Si Ketua Penipu tu sewaktu dia membahas Bajet 2013.

Tapi setakat menyalak kosong je la. Serupa macam Anjing Menyalak Bukit. Suara hilang, tapi bukit tak berganjak jugak. Buat la macam mana pun, diorang bukan kisah.

Tinggal lagi, hari ni diorang tergamam bila kena sound dengan YB Datuk Azalina Othman Said bila beliau mendedahkan taktik buruk puak - puak Pakatan Pembangkang tu.

Mungkin Datuk Azalina tak tau. Orang macam Si Nurul Izzah tu mana tau nak berbahas dengan menggunakan sebarang fakta. Semua dia cakap bukan pakai Kepala Otak pun.

Sama la macam Papa dia hari tu. Bercakap pun ikut sedap mulut je. Nak harapkan dia bagi fakta, mimpi je la. Kalau ada pun fakta yang keluar dari Kepala Lutut dia. 

Jadi, memang patut sangat la Si Nurul Izzah dan yang lain - lain tu kena 'smash' dek Datuk Azalina dalam sidang Parlimen tadi. 

Tu pun masih tak mampu nak membuatkan diorang ni sedar diri. Bercakap dengan orang Bahlol macam puak - puak Pakatan tu bukan mendatangkan sebarang faedah. Buat mengabihkan masa je!!!
Perbahasan parlimen hari ini agak kecoh apabila Ahli Parlimen, Pengerang, Datuk Azalina mendedahkan para peserta himpunan hijau di Pengerang pada 30 September lalu, telah dibayar RM30 setiap seorang. 

Jelas usaha jijik penganjur perhimpunan untuk memancing lebih ramai peserta hadir ke himpunan hijau tu?

Sedang Azalina rancak mendedahkan kejahatan pembangkang,Nurul Ijah kononnya nak jadi hero cuba untuk mencelah mengenai tersebut tetapi Azalina tidak memberi banyak ruang kepada anak Anwar ini untuk bersuara. Sehingga berlaku pertikaman lidah yang membuatkan Nurul Ijah TERGAMAM.

Ahli Parlimen Lembah Pantai mungkin baru tersedar yang dia tersalah pilih lawannya kerana Azalina sememangnya sentiasa bersedia dengan hujah berdasarkan fakta. Bukan main hentam keromo jer. Sendiri mau ingatlah.

Din Pudu dan Chua Jui Meng pun hilang telor nak berdebat dengan Azalina. BACA SINI. Inikan pulak si Nurul. Sudahlah nurul..lu punya kawasan pun tengah huru-hara tak menentu. Lu pegi setelkan yang tu dulu. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping