Khamis, Oktober 04, 2012


Secara umumnya, sesiapa sahaja yang berkomplot dengan pihak Yahudi untuk menjatuhkan Kerajaan Islam Malaysia ni adalah pengkhianat Negara.

Perkara itu memang cukup jelas dan tidak perlu dinafikan lagi. Sejak pendedahan yang dibuat baru - baru ni, semakin banyak pulak pendedahan lain yang menyusul.

Terbaru, ada pulak bukti yang menunjukkan bahawa ada dikalangan kakitangan Kerajaan turut menerima 'hadiah' istimewa dari Suaram.

Yang sedihnya, bukan sorang dua je yang terlibat. Tapi sampai 10 orang!!! Apa yang diorang tak puas hati dengan kerajaan ni tak tau la pulak.

Kot nak kata diorang ni tak cukup makan, duduk di Malaysia ni ada yang mati sebab terlebih makan. Malah statistik kematian Malaysia pun disebabkan makanan berlebihan.

Tu sebab la ramai orang kena serangan sakit jantung, sakit buah pinggang dan sebagainya. Semua tu sebab terlebih makan la. Jadi, apa lagi yang diorang ni tak puas hati?

Nak kata diorang ni tak de kerja, tak masuk akal pulak. Sedangkan orang lain berselak - selak nak kerja dengan kerajaan, tapi diorang ni lain pulak.

Mungkin jati diri dikalangan mereka ni cukup kurang sampai sanggup menjadi barua kepada pertubuhan yang bersekongkol dengan Yahudi tu. 

Tapi, tak boleh jugak nak salahkan diorang ye tak. Dah puak - puak Pakatan Pembangkang macam Suaram tu yang nak bagi. Diorang ni terima je la. Jadi, sepatutnya yang dipersalahkan ialah puak - puak Suaram tu. Sebab diorang yang bagi hadiah!!!
"Kakitangan kerajaan yang terlibat membantu Suaram, terdiri daripada beberapa agensi dan kementerian seperti Jabatan Perdana Menteri (JPM), Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dan Bank Negara.

"Mereka telah disogok untuk menutup operasi Suaram dan saya akan dedahkan nama mereka pada waktu yang tepat," dakwa beliau pada sidang media di pejabat JMM, di sini hari ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping