Jumaat, November 09, 2012


PKR sekarang ni nampak gayanya dah dapat nama baru. Selain Parti Kencing Rakyat, PKR sekarang jugak boleh dikenali sebagai Pakatan Kelirukan Rakyat.

Dan memang itulah yang diorang buat. Sebelum ni, diorang sibuk kata rakyat tak nak dengar cakap Bekas Mufti berhubung kontroversi Si Nurul Izzah tu.

Sekarang, Dr. Mohd Asri sendiri menafikan bahawa beliau mempertahankan saranan yang dibuat oleh Nurul Izzah berhubung isu orang Melayu boleh menukar agama.

Apa lagi yang diorang nak kata sekarang ni? Demi nak mendapatkan sokongan, takkan la diorang sanggup nak buat fitnah terhadap Bekas Mufti Perlis tu kot!!! Tak cukup lagi ke diorang mengelirukan rakyat dengan agenda Pluralisme ni!!!

Saya tidak tahu di mana Malaysian Insider ambil kenyataan saya yang menyatakan saya mempertahankan kenyataan YB Lembah Pantai. Apa yang saya sebut, beliau maklumkan kepada saya bahawa kenyataan beliau telah disalahfahami atau disalahtafsirkan. Bila pula Malaysian Insider ini temubual dengan saya? Hairan!!

Jelaslah Dr Asri TIDAK PERNAH menyokong kenyataan Nurul Izzah yang mahukan Melayu diberi hak untuk murtad. 
Ulama gila atau ulama politik macam Khalid Samad je yang sanggup sokong kenyataan Nurul Izzah ni.Ulama lain yang masih waras sudah pastinya tidak berani mengubah hukum Allah sewenang-wenangnya.

Sehubungan dengan itu, sekiranya Sinar Harian dan Malaysian Insider adalah media yang benar-benar adil, maka mereka WAJIB menyiarkan penafian Dr Asri ini. - Sumber

Malaysian Insider kalau tak siar aku tak hairan, sebab dia memang portal pro-pembangkang. Tapi kalau Sinar Harian pun sengaja tidak menyiarkan penafian ini, jelaslah mereka berpihak kepada siapa.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping